محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

پسر مامان مریض شده

1392/6/25 18:01
754 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم

امروز اولین جمعه ماه رمضان سال 91 وشما گل پسرم یه کمی مریضی . منم که ترسو. همه غصه دنیا تو دلمه خیلی میترسم. بابایی برات دارو گرفته منم سر ساعت بهت میدم اما چکار کنم دلم شور میزنه.

دیشب تا از مولودی اومدیم ساعت یک بود اومدیم خونه مامانی دنبالت و بعد با عمو رضا وعمو امیر اینا رفتیم پارک. یه کم بی حال بودی Baby Girlاما خوشت اومده بود. ساعت 3 بود اومدیم خونه سریع سحری حاضر کردم بابایی هم شما رو خوابوند وباهم خوردیم.هنوز نیم ساعت به اذان بود که من از خستگی سر سفره دراز کشیدم و خوابم برد بابایی موقع اذان بیدارم کرد نمازخوندم وخوابیدم.

الان که می نویسم ساعت17:30شما وبابایی خوابیدNight.

پسرم خدا نکنه مریض بشی Baby Girlمن غصه می خورم.

اینم عکس ت که مریض شدی اما دست از شیطنت بر نمی داری

پس من چی؟

             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
9 مرداد 91 17:55
اخی بمیرم خاله جون میض شدی ایشالا زودزود خوب بشی من و سارا هم دعا میکنیم.بوسس