محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

هدیه خدا به عمو حسین در اولین روز ماه رمضان

1392/6/25 18:02
609 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلمniniweblog.com

امروز اولین روز از ماه مبارک رمضانه و من هم روزه گرفتم شاید بقیه روز هارو نگیرم اما امروز گرفتم خدا کمکم  میکنه.

تا ساعت یک بعداز ظهر خواب بودی وقتی بیدار شدی برات حریره بادوم درست کردم برعکس همیشه خیلی با اشتها خوردی.من نماز می خوندم که سر ناسازگاری  شکلک های محدثهرو برداشتی بای بای می کردی و می گفتی دد .به زور خوابیدی بابایی که اومد بیدار شدی بابایی بردت خونه خاله اعظم.

الانم ساعت17:36 بعداز ظهره بابایی خوابه ومن هم برات می نویسم راستی افطار الویه دنیایی پر از شکلک زیبادرست کردم.چون بابایی خیلی دوست داره.

خدا به عمو حسین هدیه داد

امروز صبح دختر عمو حسین رفت بیمارستان تا نی نی ش پا بذاره تو دنیای ادم بزرگا.ظهر که من زدگ زدم زن عمو گفت به دنیا اومده .می دونم که عمو خیلی خوشحاله دست خدا درد نکنه با این هدیه ش.

البته که خدا جایزه روزه گرفتن مبینا (خواهر نی نی) رو داده.

      نی نی به دنیای ادم بزرگا خوش اومدی منم تازه اومدم

                

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سارا
3 مرداد 91 0:01
سلام مریم جون.حسام گلم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من 2 روز خونه مامان شوهر بودم.بعد انترنتم از مخابرات قطع بود.بعدم این وروجکفرصت نذاشت.ماه رمضان مبارک.ما رو هم دعا کن.حسام گلم رو ببوس.مریم ادرس وبلاگای دیگه رو از صفحه وب من بر دار سر بزن یا از صفحه اول نی نی وبلاگ بوس
نایسل خانم
3 مرداد 91 18:14
سلام عزیز دلم ممنون از اینکه اومدی پیشمم
حتما اگه بود خبر میدم مرسی بازم بیا خوشحال میشم بااجازه لینک شدی


زهره مامان آریان
3 مرداد 91 20:10
قدم نو رسیده مبارک.
من با اجازه لینکتون می کنم و امیدوارم دوستای خوبی باشیم


مامان محمد مانی
3 مرداد 91 23:35
سلام مریم جون ممنون از اینکه به ما سر زدید و با تبریکتون ما را خوشحال کردید. دوستتون داریم و خوشحال میشیم بازم ببینیمتون.
پسر خاله
4 مرداد 91 1:18
راستی اسمم یادم بزن همه بدوونن حسام یه پسر خاله داره شاه نداره از خوشگلی تاااااااااا نداره دخترا دانشگاه د زدن .................بقیش بووووووووووووووووووووووووق
sahar
4 مرداد 91 14:35
سلام عزیزم تبریک به خاطر وبلاگ زیبا تون و ممنون که به ما هم سر زدین.پسرنازی دارین ماشالله خدا برات حفظش کنه
نایسل خانم
5 مرداد 91 14:51
وای خدا... حیف لب تابه بگیر ازش خبببب
نایسل خانم
5 مرداد 91 14:52
وای معلومه خیلی شیطونه