محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

دسته گلاي دردونه م

1393/2/7 12:07
1,780 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من

توي اين روزاي بهاري اتفاقات بد و خوبي برامون افتاد.

روز مادر رو گذرونديم و هم چنين سالگرد باباجي.

دو تا جمعه هم با خاله ها رفتيم بيرون شهر و خيلي هم بهمون خوش گذشت. دفعه اول كه رفتيم رفتي و يه سوراخ مورچه پيدا كردي و از بس كه سيخ كردي توي سوراخشون مورچه ها ريختن بيرون و تو اولش ترسيدي اما بعدش برات عادي شد. هفته بعدش مي گفتم بريم بيرون مي گفتي بريم مورچه بازي.

گل پسرم ديگه آقا شده صبح كه از خواب بلند مي شه تا منو مي بينه مي گه سلام مامان جون.

يه روزي اسم باسن ت رو ازم پرسيدي گفتم اسمش باسن ه. بابايي گفت بي سنه. يه كم كه فكر كردي عزت سرش گذاشتي و بهش مي گي آقا بي سن.

عاشق عمو پورنگي .ما كل شبانه روز مجبوريم به خاطر شما عمو پورنگ تماشا كنيمقهر.

يه شب با بابايي رفتيم ساندويچ بخريم به بابا گفتي من دنبالت ميام منم مجبور شدم بيام تا بغلت كنم و بابايي حساب كنه. اومديم ساندويچ سفارش بديم گفتي من پيتزا مي خوام. پيتزا برات سفارش داديم . تا خواستيم يباييم بيرون سر و صدا كردي كه مي خوام اينجا بخورم. ما هم مجبور شديم بشينيم تا زماني كه برامون ساندويچ و پيتزا رو بيارن چشمات همه جا كار مي كرد؛ توي ميز كناري مون يه بچه بود كه داشت نوشابه مي خورد جيغ زدي كه نخور اوغ مي زني همه برگشتن نگات كردن منم مردم از خجالتخجالت. بعدشم به بابايي مي گفتي بابايي دعواش كن داره نوشابه مي خوره. خلاصه يه شام تاريخي ما اون شب خورديم.

اما در كل پسر خوبي برام هستي و من هميشه خدا رو به خاظر حضورت شاكرم.

                                      http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/دوستت دارم عزيزم http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

 

 totalgifs.com barrinhas gif gif 43.gif

پسندها (4)

نظرات (10)

بابای ملیسا خانم ناناز
7 اردیبهشت 93 12:10
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ قشنگتون و محتوای زیبای وبلاگتون ، از شما دعوت میشه تا با تشریف فرماییتون کلبه مجازی ملیسا دختر بابا رو با موضوع سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس مزین کنید . منتظر حضور شما و نظرات به یاد ماندنی تون هستیم .
مامان حسام کوچولو
پاسخ
چشم اومدم
محمدرهام ومامان سمانه
9 اردیبهشت 93 9:54
ای جانم خدا حفظ کنه پسرخوب عمو ورنگ بینت رو عزیزم
مامان شهراد
9 اردیبهشت 93 12:16
سلام عزيزم عيد گذشته مبارک ماشالا ب حسام جون ايشالا هميشه کنارهم شاد باشيد
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي عزيزم
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 15:40
مامی یلدا و سروش
9 اردیبهشت 93 22:30
همیشه به گشت و شادی باشه براتون.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي گلم
مامان حدیثه سادات
10 اردیبهشت 93 1:52
ای محمد حسام شیطون مورچه بازی می کنی قربونت برم پس عکسای گردشتون کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شام تاریخی هم نوووووووووش جان.
فرناز
12 اردیبهشت 93 18:24
سلام مامان نی نی خوشگل فرشته کوچولو خوشگلی دارین. خدا حافظش باشه همیشه. من نماینده بیمه هستم با دیدن این وبلاگی که واسه آینده ی فرزند نازنینتون طراحی کردین میشه متوجه شد که این نی نی والدین آینده نگر و به روزی داره... با توجه به حرفه م وظیفه ی خودم دونستم که به چنین پدر و مادر خوش ذوق و آینده نگری در مورد طرح آتیه فرزندان اطلاعات بدم... طرح آتیه فرزندان: شما در این طرح میتونید با پس اندازی روزی 1000 تومن برای آینده ی فرزندتون سرمایه گذاری کنید. (این حداقل مبلغه! میتونید هر مبلغی که دوس دارید قرارداد ببندید) مدت قرار داد هم به انتخاب والدینه! معمولا مدت جوری انتخاب میکنن که سن بچه به 20_22 سالگی رسیده باشه(خرج دانشگاه و جهیزه و....). تو این مدت هم یه سری پوشش بیمه داره و هم در پایان قرارداد اندوخته ی پول به همراه سودش رو دریافت میکنه. در طول مدت بیمه نامه هم (بعد از گذشت 2 سال از انعقاد قرارداد) میتونه 90% اندوخته ریالیشو وام بگیره!! به قول بیمه ای ها : از امروز به فکر آینده باشیم آینده همین فرداست همه ی شرکت های بیمه چنین طرحی دارن با تفاوت های کوچولو از شرکت های مختلف میتونید پرس و جو کنید اگر هم از من سوالی داشتید در خدمتم novin.4055@gmail.com
آتریسا جون
14 اردیبهشت 93 5:26
سلام خاله جون بی معرفت شدی بهمون سر نمیزنی ماشالله به این حسام جون که انقدر شیرین زبونه ، خب گل پسری راست میگه دیگه نوشابه خیلی برای بچه ها ضرر داره
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 8:37
فدای نازی پسر
اشراق مامان علیرضا
28 اردیبهشت 93 17:37
از طرف من این فسقلو بچلون خیلی نمکههههههههههههه عکسای جدیدشم بزار خاله جون
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي اشراق جون چشم حتما