محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

پروژه ي عظيم ماي بي بي

1392/8/5 1:30
1,779 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

الان دقيقا يك هفته ست كه با ماي بي بي خداحافظي كرديHello. روز اول هر يك ربع مي بردمت دستشويي روز دوم هر نيم ساعت.  توي اين دو روز خيلي خوب بودي . يه وقتايي هم گازشو مي گرفتي و مي پريدي به سمت دستشويي بدون اينكه من بهت بگم.اما روز سوم تركوندي و چند بار نم دادي. هربار كه دستشويي مي بردمت يه خوراكي بهت جايزه مي دادمزبانکده محصل برات يه دست لباس جايزه خريدم ماماني هم دوچرخه برات خريد. خاله ها برات جايزه مي خريدن تا تو تشويق بشي و دستشويي ت رو بگيزبانکده محصل.

بهت مي گم مامان جون دستشويي داري بگو خيلي شفاف و واضح مي گي نمي گم.

تا سه شنبه خونه ماماني بوديم شب اومديم خونمون چهارشنبه كه رفتيم خونه ماماني تب كردي.ماماني برام آش پخته بود از نگراني نفهميدم چي خوردم. سريع بردمت پيش دكتر پهلواني و گفت كه ويروس تو بدنت اومده. خيلي بي حال بودي همش مي خواستي بياي تو بغلم. ويا مي گفتي اِقابم(بخوابم) شب دارو هات رو بهت دادم و تا 3 صبر كردم تا تبت پايين بياد بعد خوابيدم. الانم بهتر شدي اما خيلي ضعيف شدي.

از شيطونيات هم كه چي بگم. امروز دارم جارو مي كنم مي گي مامان جون من جارو مي كنمزبانکده محصل شما دستمال كشي مكن.م

فاز متر توي دستت بود مي گم مامان بده من اين پيچ رو سفت كنم مي گي فازمتر براي باباجون شكري ه گفته به مامانت نده،اگر بدم دعوام مي كنه.

ديروز بابايي موهاش رو سشوار كشيد و اونو گذاشت توي كشو . خيلي محترمانه رفتي اونو برداشتي از روي تخت ما پريدي توي تخت خودت. سشوار رو هم به دنبال خودت مي كشيدي بعد اونو وصل كردي به پيريز بالاي تختت. منو مي گي اول از تعجب شاخ دراوردم بعد به بابايي گفتم پيش خودش فكر كرده چرا به ما التماس كنه خودش تلاش كرد و موفق هم شد. اما خيلي نگران شدم  چون مي ترسم با كاري كه ياد گرفتي دسته گل ديگه اي به آب بدي.

 

هر وقت كارم داري بهم مي گي مامان جون .

كارم نداشته باشي مري صدام مي كنيزبانکده محصل.

اينم از احوالات ما توي اين هفته.

 

چند روز پيش خونه ماماني كاغذ برداشتي و سمت گاز رفتي تا اونو روشن كني مي گم چرا اين كارو مي كني مي گي تولدت مبارك بگم.

                                 وحالا چند عكس كه براي قبل از كربلاست

                                                 بفرماييد آب بازي

                  آب بازي

                                              چرا شما نمياييد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                آب بازي

                                          پس من خودم بازي مي كنم

               آب بازي

                                    مي دونيد اينجا كجاست؟؟؟؟؟؟؟

              بازي

                                        چشم مامان جون ميام پايين

             بازي

                                                     اومدم ديگه

            كمد بازي

               قابل توجه همه ي دوستاي آقا حسام خوبه ياد بگيريد آموزشه:

شيوه ي بالا رفتن حسام خان در ويترين:اول از همه پسرم رفت صندلي آورد. بعد روش ايستاد و تمام اسباب بازياي طبقه ي اول رو خالي كرد و بعد هم رفت توش و اين شد كه ديديد

    

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 9:30
الاهی فدات بشم من افرین عزیزم
قربونت بشم ایشالاه حالا خوب شدی
مامان جون مواظب برق بازی این شیطون بلا باش
مرسي خاله ي مهربون
فدای اون اب بازی کردنت خوشگله من ببین چه با لذت شلنگ و دستش گرفته


مامان شهراد
5 آبان 92 10:14
آقا حسام دیگه مرد شده



قربونت
خواهرفرناز
5 آبان 92 12:51
افرین حسام جون تومیتوانی
دعا میکنم زود زود خوب بشی
نه ممنون من نمیام اب بازی
خاله کمدت دقیقا اندازه اش چه قدره میخوام ببینم توش جا میشم یانه


فاطمه جون اندازه شما نمي شه مطمئن باش
مامان حدیثه سادات
5 آبان 92 13:41
قربونت برم که اینقدر شیطونی!!
بهتر شدی؟
همیشه با شیطونیات مامانتو اذیت کن



من يه دوست مثل توداشته باشم ديگه نياز به دشمن ندارم
مامان حدیثه سادات
5 آبان 92 13:42
راستی چجوری موضوع گذاشتی؟ من بلد نیستم بهم یاد بده. مرسی


چشم
مامان مانی جون
5 آبان 92 16:35
آفرین جوجو
تبرک میگم که از این پروژه سر بلند بیرون اومدی
ای وای خاله این کارا چیه نمیگی من عکساتو میبینم یاد میگیرم
در مورد سوالت چون بد عادت میشه دوست ندارم موقع خونه اومدن همیشه یه چیزی بخواد خیلی بدم میاد باج بهش میدن


بله حرفت رو قبول دارم
مامان حدیثه سادات
5 آبان 92 18:34
با امروز که بردمش دو روز رفته. معلوم نیست ببرمش یا نه.
باشه عکس میزارم شارژ دوربین تموم شده شارژرش نمیدونم کجا گذاشتم.


منتظريم
خواهرفرناز
6 آبان 92 10:49
ای بابا یعنی من این قدر چاقم؟


نه عزيزم شما باربي باشگاه نرفته اي كي گفته چاقي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ساجده
6 آبان 92 13:00
انشاالله كه زودتر خوب بشي قند عسل خوب به سلامتي پس شما هم اين پروژه سختو شروع كردي اميدوارم كه زودتر به نتيجه برسي


بله بالاخره شروع كردم
مرسي عزيزم
مامان بهداد
7 آبان 92 0:38
سلامخداقوت مامانی.
ای جانم که این قدر بازیگوش و بلبل زبونه.
الهی ایشالا که زودتر حالش خوب بشه.
پروژه تون به کجا رسید؟ ناتموم موند؟
دیر یا زود یاد می گیرن و فقط خاطره ی این روزا میونه.
موفق یاشید و امیدوارم که زودتر بهبودی فندق کوچول حاصل بشود.


الحمدلله بهتره . پروژه مون هم تقريبا موفقيت آميز بوده.
مامان سهند و سپهر
7 آبان 92 10:19
مرسي كه به ما لطف داريد عزيزممممممم ممنون.
حسام كوچولوي خوشگل ناز و ببوسيد داره واسه خودش مردي ميشه ماشالا. خدا نگهدارش باشه زير سايه شما.



ممنونم اما واقعا دوستشون دارم
مامان محمدرهام جون
7 آبان 92 16:54
آفرین گل پسمرم که آقا شده ومیره دستشویی،عکسها وتفاسیرشون عالی بود کلی خندیدم ،ممنون ازتون


سلامت باشيد.
مامان هدیه
8 آبان 92 11:46
ماشالله به این پسملی درسته خیییییییییلی شیطونه ولی کاراش عاقلانه هست به نظرم فوق العده بهره هوشی بالایی داره


باباش هم همينو مي گه
مامان النا
8 آبان 92 12:14
حسام جوون تبریک می گم که داری یواش یواش مرد می شی و میخوای مامانی رو هم کمک کنی اما مواظب باش دوست منو زیاد اذیت نکنی خاله ،باشه؟؟؟؟؟


مرسي عزيزم
مامان بردیا
9 آبان 92 16:27
به به آقا حسامگل مرد بزرگی شدن دیگه


مرسي
خواهر فرناز
9 آبان 92 22:37
نه خیر اشتباه کردین
من باربی بعد از آشنایی با فیس بوکم

عزیزم به روزیم فقط به خاطر شما منتظریم زود بیاین

اي بابا مگه بابربي ها فيس بوك دارن
چشم اومديم
مامان حدیثه سادات
11 آبان 92 1:39
سلام چرا بچم عزاداره باباش هم هی روضه ممه براش میخونه. بهونه های الکی میگیره میره متکا میاره میگی مامایی با دیش
یعنی مامانی بخواب شیر بده بعدش خودش میگه دیش اه... بغض میکنه بچم. منم پابه پاش گریه میکنم و سیداحمد بهمون میخنده.
تخت و کمد دیشب زنگ زدیم گفت هفته آینده. ما فردا انشاالله میریم اردکان دو هفته نیستیم.
سیداحمد رو پله افتاد و همون پایی که قبلا شکسته بود دوباره پیچ خورد. نمیتونه راه بره فردا قراره بره دکتر دعا کن چیزی نباشه قراره انشاالله تو حسینیه منبر بره


انشالله كه همه چيز خيره
مامان ساجده
11 آبان 92 21:43
سلام مريم جون حسام جون خوبه؟؟؟
خانمي ي سوال داشتم ميخواستم بدونم شما رفتيد كربلا هتلاشون اينترنت داشت؟
براي گل پسر دوست داشتني


سلام عزيزم بله داشت
سودابه
12 آبان 92 9:14
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین
راستی چقدر رنگ زرد قشنگه میدونی پیغمبر از پاپوش زرد استفاده میکرده؟برای همین خیلی این رنگ رو دوست دارم .لباس پسری خیلی خوخشله


به روي چشم الان ميام
مامان ساجده
12 آبان 92 13:32
سلام عزیزم ممنونم از اطلاعاتتون
نه متاسفانه من عازم نیستم مامانم میخوان برن میخواستم بدونم اینترنت داره برای تماس تلفنی


بله مي شه
مامان محمدرهام جون
12 آبان 92 18:05
مامان تنها
13 آبان 92 15:50
سلام خوبین؟من یه مامان تنهام که تازه وب ساختام خوشحال میشم باهم اشناشیم


چشم حتما
شايان
15 آبان 92 7:18
ماشاله به اين گل پسر- زيارتتون قبول-ايشاله هميشه به سفر با دلي شاد و تني سالم


هم چنين براي شما
مامان مهزيار
15 آبان 92 8:16
جهت اطلاع
سرويس خواب من عييييييييييييين شماست،بوس


عجب
مریم مامان سلما
17 آبان 92 3:27
مبارکهههههههه عزیزم مرد شدی گلم


ممنون عزيزم