محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

چند تا عکس ماه رمضونی

1392/6/25 18:01
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

منو باش

منو باش

من و گاوم

من و گاوم.........

پسرمامان حمام میره.....

پسر مامان حمام می ره

بعد از آب تنی

بعد از اب تنی

بازی بازی

بزی بازی

وای پسر دایی بازم تویی

پسر دایی

دست از سر کچل من بردار

ولم کن

شلوارمووووووووو

شلوارموووووووو

خونه مامانی

خونه مامانی

در فکر خراب کاری

در فکر خراب کاری

                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
9 مرداد 91 17:57
چه عکسای خوشملی چقدر بانمکی خاله جون.ناز نازی من دوست دارم یه عالمه.
مامان دینا جون
9 مرداد 91 20:22
سلام عزیزم.مرسی که به وبلاگ دینای من سر زدین .ماشالا چه پسر خوشگل و شیطونی.از چشاش شیطونی میباره.
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 3:08
چه عکسای جالبی
مریم (مامان آرینا)
12 مرداد 91 14:15
سلام خاله جون مهربون،مرسی که میای به دیدن ما چه پسر نمکی این شازده پسر