محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

عکسای گل پسرم

1392/6/25 17:55
620 بازدید
اشتراک گذاری

بازم لب تاپ

            لب تاپ

هورااااااااااا

                          هورااااااااا

زیر رورئک گیر کردم

           روروئک

کمک.......

           کمک

بااین کیف خوشملت کجا می ری؟

           کجا می ری؟

ماشین بازی

           ماشین بازی

پیاده نشوووو

                             ماشین بازی

ای کلک.......

             ای کلک

قربونت برم با اون کلاهت

             بازی

توی سبد خونه مامانی

                           بازی

امان از این آقا گاوه

           ا

ماشین بازی با آقا گاوه

                              ا

 

     
  

 

          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهره مامان آریان
8 شهریور 91 14:55
اخه خوشکل پسر رو لب تاپ جای پا گذاشتنه؟؟ من یه روز اومدم تو اتاقمون دیدم آریان لب تاپ رو گذاشته زیر پاشو به عنوان پله برا خودش استفاده کرده. پسر خوب توی روروئک میشینن نه زیرش بوسسسس برا خوشکل خودم
یاسمن
9 شهریور 91 1:30
سلام عزیزم. واااااااااای چقدر علوووسک داره خودشم که از همه عروسک ترو ماه تره. هنوزم کلاه میزاره نینی کوچولو


سلام گاهی براش کلاه میزارم که پشت موهاش فر نخوره.
مامان مهراد
9 شهریور 91 15:26
به به چه عکسهایی
باران قلنبه
9 شهریور 91 17:41
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.
مریم مامان سلما
9 شهریور 91 20:23
این پسر ناز چه ژستی هم گرفته برای شیطونی کردن
مامان محمد مانی
10 شهریور 91 12:35
ای پسر شیطون وای....... نمی دونم چی کار کنم...... تازه پسرم خیلی هم کم غذا نیست....... ولی یه وقتها نمی خوره دیگه........ البته میوه و آب میوه که اصلا لب نمی زنه!!!!!!!!!!! تخم مرغ کم میخوره و پوره هم دوست نداره ولی عاشق سوپه و فرینی هم می خوره
مامان مانی جون
10 شهریور 91 15:41
واسه حسام جون و مامان مهربونش


ممنون از لطفت عزیزم
نایسل
10 شهریور 91 18:24
فداش شم من الهی عزیزم نت نداشتم اومدم دیگه کلی دل تنگ همه بودم
سودابه
10 شهریور 91 23:12
سلام مریم جونم خوبی گلماول اینکه ممنون به ما سر زدید.دوم اینکه اسم بسر کوچک منم حسامه و سوم اینکه حسام جونی عین محمد متین من خیلی ظریفه