محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

می ریم دکتر

1392/6/25 17:54
730 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلکم

روز دوشنبه 13 شهریور بردمت مطب دکتر پهلوانیزبانکده محصل .نسبت به ماه گذشته 300 گرم وزن اضافه کرده بودی یعنی الان 8.060 شدی .فکر کردم زیاد خوب نیست اما دکترت گفت برای شازده پسر شما با این درجه شیطنت خوبه .ودر کل راضی بود.بعد از چند ماه این اولین بار بود که از مطب دکتر خوشحال بیرون میومدم.

حالا برات بگم از ساندویچ خوردنتمحصل:

چند روز پیش خونه مامانی برات سوپ پختم نخوردی،فرنی درست کردم نخوردی،اعصابم خورد شده بود کم مونده بود گریه کنم محمد خاله فاطی رفت برای خودش ومحمد علی فلافل خرید اونا داشتن می خوردن که شما هم جیغ می زدیزبانکده محصل و می خواستی.منم مجبور شدم از نونش کم کم بهت بدم قربونت برم با چنان اشتهایی می خوردی انگار چند وقته که غذا نخوردی.از ترسم که با خوردن نون باگت درد دل نکنی زیر نون باگت نون سنگک گذاشتم ویواشکی از اون بهت می دادم .

اون شب خیلی هم آروم خوابیدیمحصل. هنوزم یاد اون موقع می افتم خنده ام می گیرهزبانکده محصل.

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامان آریان
17 شهریور 91 1:52
نوش جانت. خوب مامانی منم دلم تنوع غذایی میخواد دیگه.چقدر فرنی و سوپ بخورم
مامان مانی جون
17 شهریور 91 11:30
خدا رو شکر که خوب وزن گرفتی گلم خوب غذا بخور تا مامان خوشحال شه
فریبا مامان حسام
17 شهریور 91 16:21
ای جونم پس ساندویچ دوست داشتی ناقلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوشحالم وزن گرفتی عزیزم.
ممنون خاله
مامان محمدرهام جون
18 شهریور 91 0:32
خوب غذا بخور تا مامان غصه نخوره عزیز دلمجالبه محمدرهام منم عاشق نون خالیهههههههه ومن از دستش حسابی غمناکم


بچه های مردم عاشق پیتزان بچه های من وشما عاشق نون خالی شانسه دیگه می بینی؟