محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

11ماهگی نی نی

1392/6/25 17:53
756 بازدید
اشتراک گذاری

قربون قد وبالات برم من.

                       

پسر گلم 11 ماهه شدی. برای خودت مردکوچک شدی زبانکده محصلواقعا لذت می برم از این لحظات عمرم .

پارسال این موقع  شما توی دلم بودی ومن در تدارک تکمیل کردن سیسمون شما.مامانی وخاله جونات خیییییییییلی کمکم کردن .همین روزا بود که وسایلم رو جمع کردم و چند روزی راهی خونه مامانی شدم. اول مهر هم همه رو دعوت کردیم تا سیسمونی شما رو ببینن. وای چه روزای سخت وشیرینی بودزبانکده محصل. خدا رو شکر که الان کنارمیزبانکده محصل.

عسلم توی این روزا شیرین کاری زیاد می کنی،مثلا دیروز رفتیم خونه حوری تولد محمد پارسا از اول تا آخرش گریه کردیشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے همه تعجب کرده بودن چون اصلا بچه گریه کنی نیستی.یا اینکه خیلی قشنگ نازی می کنی. و اینکه تا سرت به جایی می خوره دستت رو به سرت می گیری ،تا من بوس می کنم می خندی ومی ری. واینکه با همه دا می کنیشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے .خیلی خوشمزه وقتی میگم زبونت کو؟اون زبون خوشگلت رو در میاری و خیلی چیزای دیگه که شاید از حوصله ت خارج باشه. در هر حال یک ماه بزرگتر شدی ماه دیگه تولد یک سالگیته انشالله. واااااااای چه زود گذشت.

11ماهگیت مبارک گلم.زبانکده محصل

اینم عکسی که توی آتلیه ازت گرفتم:

                            11ماهگی

                            زبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
18 شهریور 91 14:18
عزیزززز دلم خوبیی
11 ماهگی گل خوشگلتت مبارککککک الهی 120 ساله شدنش عزیزممم