محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

خدا کنه مریض نشی

1392/6/25 17:39
531 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من چند روزی بود که خاله فاطی مریض بود و ما درگیر مریضی ش بودیم.

دیشب هم که اومدیم خونه تو سر حال نبودی  از بعد از ظهر دیروز بی حال بودی و احساس کردم یه کم داغی ساعت یک شب بود برات درجه گذاشتم دیدم بله گل پسرم تب داه منم که ترسووووووووووو

الانم خیلی نگرانم دارم جمع می کنم برم خونه  مامانی  چون اصلا تبت پایین نمیاد.

خدا کنه که زودتر خوب بشی .

راستی دیروز که خونه مامانی بودیم خیلی اذیت می کردی خاله فاطی مثلا دعوات می کرد تو هم بهش زبون در میاوردی.

دوستای خوب و مهربون برا پسرم دعا کنید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مریم
28 آبان 91 11:03
خدا نکنه این پسر کوچولوی نازنین مریض بشه..زیاد نگران نباشید،ای شالله چیزی نیست..
البته وقتی که خاله اش مریض بوده،نباید زیاد کنارش می مونده..
ای شالله همیشه سالم باشه..یعنی می شه یه روز نی نی کوچولوی من هم از راه برسه؟!
البته وبلاگ من خیلی سوت و کوره..بچه ام حتی یه دونه دوست هم نداره..حالا اگر یه موقع اون طرف ها هم پیداتون شد،رمز پست اخرم این هست.

لادن مامان مانی
28 آبان 91 11:13
سلام مامان حسام کوچولو انشاله که گل پسرت زودتر حالش خوب میشه نگران نباش .
لادن مامان مانی
28 آبان 91 12:34
مرسی خاله مریم منم با اجازه شما رو لینک کردم. مرسی. شما هم به ما سر بزنید. خوشحال میشیم.


چشم حتما
باران قلنبه
28 آبان 91 13:05
سلام عزیزم مامانی نگران نباش ایشالا خوب میشه



ممنون عزیزم التماس دعا


ایلیا دلیل زندگی مامان و بابا
28 آبان 91 13:16
عزیزم ایشالا که چیزیش نیست و مریض نمیشه. نگران نباش گلم
مامان ماني جون
28 آبان 91 16:12
انشاالله که چیزی نیست
دوست جونم متخصص اطفال مانی یه اسپری بینی به مانی داده که ویروس رو از بین میبره
هر وقت میبرمش بیرون یا جایی و یا حس میکنم با کسی که مریض بوده برخورد داشتیم براش میزنم
اسمش کلدماریس 16000 تومن باید بکی برای بچه میخوام
به دکترش بگو
راستی در مورد باز نشدن پست های رمزدار هم بگم بعضی ها با اکسپلورر باز میشن بعضی ها هم با فایرفاکس البته باید حواست باشه که کیبوردت رو با فارس و یا انگلیسی بودن رمز درست کنی

ممنون بابت همه راهنماییات عزیزم

مریم
28 آبان 91 16:59
عزیزم ما هنوز ازدواج نکردیم،که سالگرد ازدواج داشته باشیم!!!..ما عقد هستیم..و 23 ابان هم سالگرد یه روز خاطره انگیز هست برامون..حالا شاید بعدها بهتون گفتم چی
لطف دارید شما..و خوشحال میشم که بتونم از این به بعد باهاتون دوست باشم...من هم با افتخار لینک تون می کنم،که بعدها نی نی کوچولوم با آقا حسام شما دوست بشه!

انشالله گلم

زهره مامان آریان
28 آبان 91 21:58
انشالله زود زود خوب میشه نگران نباش. من که اینقدر آریان همیشه مریضه دیگه هول نمیشم و یه جورایی انگار عادت کردم به مریض داری.
مامان هدیه
29 آبان 91 1:44
سلام خانمی...انشالله که چیزی نمیشه....نگران نباشین و به خدا توکل کنین



ممنون بابت دلگرمی ت عزیزم
مامان ساجده
29 آبان 91 16:44
انشاالله گل پسرت زودتر خوب شه نگران نباش مامانی



ممنون عزیزم از دعای شما
مریم مامان سلما
30 آبان 91 3:40
عزیزم الهی هیچ وقت مریض نشی و این تب کوچولو هم زودتر بیاد پایین میبوسمت عزیز خاله


ممنون خاله مهربون
مامان عاشق
30 آبان 91 7:46
الهیییییییییییییییییییییی ایشالا که چیزیش نمیشه گل پسرمون قویه
مادر خانومی
30 آبان 91 16:11
سلام. بلا به دور باشه از گل پسرتون. ای جانم، وقتی که این کوچولوها سر حال نباشند دل و دماغ برای ما بزرگتر ها نمیگذارند. ایشالله که زودتر خوب بشه. چشم دعا می کنیم.


واقعا درسته آدم حال خوشی نداره انشالله هیچ بچه ای مریض نباشه