محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

سلامتی گل پسرم

1392/6/25 16:30
620 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من .

الحمدلله و از دعای دوستای عزیزمون از دیروز تب نکردی ومن خیلی خوشحالم . فکر کنم علتش هم دم دل بود چون چند روز پشت سرهم بهت ماکارانی دادم. اما خدارو شکر خیلی بهتر شدی.

و اما امروز:

دیشب متوجه شدیم که امروز توی جمکران مراسم می گیرن برای علی اصغر. منم امروز کارامو کردم بابایی هم زود اومد و سه تایی ساعت 3 رفتیم جمکران. خیلی مراسم خوب و با صفایی بود. جای همه خالی . منم برای همه بخصوص مامان طاها جون خیلی دعا کردم انشالله خدا به هر کی نی نی می خواد بده به حق علی اصغر امام حسین .        آمین         

                              

                                                        اصغر

 

                                 گل غنچه اي از سلاله حيدر بود

 

                                 افسوس كه مثل لاله اي پرپر بود

 

                                 آن ظهر عطشناك چه غوغايي كرد

 

                                 آن مرد كه نام كوچكش اضغر بود


 

animations of dividing lines- blood

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هدیه
2 آذر 91 20:03
خداروشکر که حسام جون بهتر شده...التماس دعا دارم منم فردا با هدیه میخوام برم هییت شیرخوارگان
marjan
3 آذر 91 0:51
حسام خاله!من بمیرم که تو مریض شدی پسر طلا‍!نبینم هیچوقت بی حال باشی خاله جون! بخدا اصلا" وقت نداشتم!!!!!!!! فدات بشم همیشه خوب باش و شیطونی کن خاله! من به روزم!
مریم مامان سلما
3 آذر 91 3:27
سلام عزیزکم خدا رو شکر که خوب شدی گل پسر برای دعای قشنگ مامانتم میگم آمین
باران قلنبه
3 آذر 91 22:29
خوشگل خاله خدا رو شکر که خوب شدی ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشی
عسل خاله برای ما هم دعا کن


چشم حتما
زهره مامان آریان
4 آذر 91 22:08
خدا رو شکر که خوب شدی عزیزم. الهی به حق همین روزای عزیز هرکی بچه میخواد خدا بهشون بده