محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

اولین روزهای ماه خدا

1392/6/25 18:02
957 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

5روز از ماه رمضان رو پشت سر گذاشتیم ومن فقط یه روزه نگرفتم همه بهم چیز میگن اما خیلی دوست دارم بگیرم.

اندر احوالات این چند روز

از شب اول ماه با بابایی رفتیم حرم زیارت وبا هم تصمیم گرفتیم هرشب ماه رمضان بیایم حرم انشالله.به نیت براورده شدن حاجات همه وخودمون.

شب اول افطار خونه مادر بودیم.شب دوم خونه مامانی شب سوم خونه خودمون  وشب چهارم وپنجم هم خونه مامانی که البته شبا هم همون جا می خوابیدیم.وفردا شب هم معصوم خانم دختر عمو حسین  به افتخار دنیا اومدن نی نی ش niniweblog.comدعوتمون کرده رستوران و بعد هم خونه مولودی دارن.

دیشب هم یعنی سه شنبه شب با عمو رضاniniweblog.com و خانومش رفتیم جمکران.

بابایی یه سرما خوردگی کوچولو گرفت اما چون دکتر نرفت بدتر شد.وفکر کنم شما هم ازش واگیر کردی هم ابریزش بینی داری وهم بی حالی.البته شایدم به خاطر در اوردن دندون باشه ولی اگر بخوای مریض بشی میرم خونه مامانی میمونم . میدونی که من طاقت مریضی شما رو ندارمconnie_rockingbaby.gif.

قربونت برم دیگه خیلی خوب چهار دست وپا می ری وهمه کاراتو با جیغ زدن  شکلک های محدثهاز پیش میبری که این اصلا خوب نیست مثلا امشب تا سفره افطار پهن شد شما شروع کردی به جیغ زدن من که نفهمیدم چی خوردم مامانی طفلک یه کم نگهت داشت تا من افطار کردم.

وااااااااااااااای از این جیغ زدنای نی نی.

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نانی
5 مرداد 91 8:28
ماهتون عسل التماس دعا
نایسل خانم
5 مرداد 91 10:53
مرسی به فکرمی عزیزمممم اره مامانی باحالی دارممم
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:06
نه عزیزمم نشون نمیداد بی بی پکم باید صبر کنم من بی بی چکم زدم منفی شدد
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:26
نه بابا تموم شد حال حول اومدم خونه خودممم شوهرم عصر میاد
نایسل خانم
5 مرداد 91 14:46
آره راستت میگی
سارا
6 مرداد 91 14:28
نماز و روزه اتون قبول باشه، التماس دعا خيلي پسر نازي داريد، خدا حفظش كنه
مامان سارا
7 مرداد 91 12:41
مریم جون سلام.همگی خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حسام گلم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مریم جای واکسن حسامم اومده بود بالا و قرمز شده بود.من فکر کردم پشه خاکی سارا رو گزیده.بهتم زنگیدم جواب ندادی.
مامان سارا
7 مرداد 91 16:29
سلام طاعتتون قبول .برای سارا عکس جدید گذاشتم بیاید ببینید.