محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

شب های قدر

1392/6/25 17:59
547 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

ایام سوگواری مولی متقیان علی ابن ابی طالب بر همگان تسلیت باد.

امشب دومین شب از لیالی پر برکت قدره. پریشب که شب اول بود ما افطار خونه عمو امیر بودیم ساعت 12 بود که برای مراسم احیا رفتیم جمکران اما خیلی شلوغ بود وبرگشتیم شما هم توی ماشین خواب بودی.وقتی رسیدیم خونه بیدار شدی وقتی هم که می خواستیم دعا بخونیم میومدی وکتاب دعا رو از ما می گرفتی.خلاصه که به سختی دعا ها رو خوندیم.امان از شیطنت های گل پسر .

دیشب هم افطاری خونه حوری خانم بودیم.من شما از بعداز ظهر با شیما رفتیم .اونجا خیلی بازی کردی زن عمو علی بغلت کرده بود وایستاده بود که سفره افطار و به هم نزنی.بعد از افطار هم که پیش مردا بازی می کردی.

امشب هم که شب شهادته .همه دعوت کردن برای احیا اما من نمی تونم به خاطر شما برم آخه اذیت می کنی. توی خونه دعاهامو می خونم.

گل من الانم که می نویسم ساعت 7:15 بعداز ظهره وشما لالا کردیشکلکهای جالب و متنوع آروین.

خونه حوری جون

                           د

 

                  i413141_11.gif (242×67)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بردیا
19 مرداد 91 19:44
سلام.چه پسر نازیییییاگه اجازه بدید لینکتون کنم.راستی میشه بپرسم شکلکاتونو از کجا میگیرین؟؟؟؟؟؟؟//


سلام خیلی خوشحال میشم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم باافتخار لینک تون کردم
شکلک هامو از نی نی شکلک وشکلکیه شکلک میگیرم
مامان بردیا
20 مرداد 91 12:15
سلام.لینک شدید.امیدوارم دوستای خوبی باشیم
نایسل جون
20 مرداد 91 13:41
آخی چه شیطون شده عزیز دلم نماز روزه هاتون قبول الهی حاجت روا شی منم محتاجم به دعا