محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

پیک نیک

1392/6/25 17:52
394 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من سلام

بازم جمعه رسید وما راهی بیرون شدیمزبانکده محصل. از پنج شنبه با اقای هاشمی هماهنگ کردیم که اونا هم از محلات بیان.

صبح تا عوضت کردم بیدار شدی و دیگه نخوابیدیHello ما هم رفتیم خونه مامانی وبا خاله ها و مامانی و بابا شکری و عزیزساعت 9 راه افتادیم .اول رفتیم مشهد اردهال زیارت امامزاده سلطانعلی ابن محمد باقر. آقای هاشمی وخانواده هم رسیده بودن اونجا.من بار اولم بود که می رفتم. امامزاده ای بود که مثل امام حسین به شهادت رسیده بود تازه شایدم مظلوم تر.وبعدم رفتیم جاسب.

خیلی هوای خوب وباصفایی داشت . صندلی ماشینت رو آوردم و توی اون نشستی وبا همه بازی می کردیمحصل.کلی وقت هم با تخته عمو ها ور می رفتی که بتونی بازش کنی .عکسشو برات می زارم.

مامانی برامون برنج ومرغ پخته بود وآقای هاشمی هم جوجه آورده بودنزبانکده محصل دست جفتشون درد نکنه جفتش و خوردیم و خوشمزه بود.بعد از ناهار یه کم خوابیدیمحصل ما هم با ناهید خانم ودخترا و خاله ها حرف می زدیم .وقتی شما بیدار شدی بازم بازی می کردی و با زبون خودت خیلی با نمک  نسترنزبانکده محصل رو صدا می کردی و وقتی می دیدی نگات می کنه ذوق زده می شدی.بعدش هم با ذوق و خنده وقتی دیدی عزیز خوابه رفتی رو دلش و اونو بیدار کردی.

نزدیک غروب بود که راه افتادیم ،اقای هاشمی رفتن محلات وما هم اومدیم .

خیلی روز خوبی بود و خیلی هم خوش گذشت مخصوصا به شما که وقتی می ریم بیرون کلی ذوق میکنی کلی هم بازیم و خیلی کم می خوابی.

نگاه داره

                   نگاه داره

دسسسسست نزاریییییید

                       دست نزارید

دعوا سر تخته ی عمو

                       دعوا

من عاشق عزیزم هستم

                      اینم عزیزم

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

فریبا مامان حسام
25 شهریور 91 15:46
آقا حسام همیشه به گردش و شادی گل پسر.

شنیدم پستونکی هستی؟
وای وای وای.
دیگه نخور خیلی بده.حسام که کامل گذاشته کنار.


خوش به حالش
مامان رضا جونی
26 شهریور 91 14:17
سلام چی عکس خوشگلی از عزیز جون گرفتی کای دلم برای مادرجون خودم تنگ شد
سودابه
26 شهریور 91 16:33
همیشه به گردش سلام ما با عکس و تعریف شیرین کاریهای محمد متین به روزیم .در خونه وبمون همیشه به روی شمابازه منتظر حضور گرمتون هستیم
marjan
26 شهریور 91 17:23
سلام مامانی!خوبی شما؟؟؟؟حسام عسلی خوبه؟همیشه به گردش و شادی انشالله! وای که چقد این گل پسر نازه عکساشو که میبینم دلم میره براش به منم سر بزنید
marjan
26 شهریور 91 17:24
نمیدونم کامنت قبیلم ثبت شد یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
marjan
26 شهریور 91 17:26
سلام مامانی!هزار ماشالله به این گل پسر!من عکساشو که میبینم دلم میره براش!
انشالله همیشه به گردش و شادی
به منم سر بزنین


چشم حتما
مامان مهراد
26 شهریور 91 19:03
وای معلومه که بهت خوش گذشت
کلکسیونی از ایده های نو وزیبا
26 شهریور 91 19:04
وای پیک نیک به به. به ما هم سر بزنید
مامان امیر حسین کوچولو
27 شهریور 91 0:16
سلام خوشحال شدیم از اینکه بهمون سر زدید گل پسر نازتون رو ببوسین



ممنون عزیزم
مامان محمدرهام جون
27 شهریور 91 16:06
همیشه به سفر عزیزم.زیارتتون قبول گلم.چه عزیز گلی دارید ان شالله خدا بهش عمر با عزت وطولانی وسرشار از سلامت بده
مامان رضا جونی
27 شهریور 91 16:15
سلام خانمی دیگه تا تولده آقا حسام چیزی نمونده چی کار می کنی با کارا؟
مامان و بابا
27 شهریور 91 16:39
اخ جون گردش .یه خبر میدادین ما هم میومدیم میبینم که حسام تخته رو فتح کرده و قهرمان تخته شده ای ولللل قهرمان بابت دلداریت هم ممنون عزیزم
marjan
29 شهریور 91 16:12
چرا باز ازگل پسمون عکس نمیذاری مامانش؟؟؟؟ به منم سر بزنین
الهام
29 شهریور 91 17:06
سلام ببببببه ببببببببه چه عکسای قشنگیپیش ما هم بیا
زهره مامان آریان
30 شهریور 91 2:42
همیشه به گردش عزیزم.نازی ت. هم تخته ذوست داری گلم؟ آریان که تاس رو میگیره و چنان با جدیت مینداره و میگه: شیششششششششش
نایسل
30 شهریور 91 23:49
همیشهبه گردش عزیزمممم خدا زنده نگهشوننن داره حفظشون کنه فدات م کلی دلتنگتمممم عسل خانوم
نایسل
31 شهریور 91 12:41
مرسی فدات شممم من
مامان و بابا
1 مهر 91 10:28
مرسی عزیزم ایشالا نی نی بعدیت دخمل اشه
نایسل
1 مهر 91 11:56
آره اومد گلممم
نایسل
1 مهر 91 11:56
فدات شممم بعضی اوقات دلم میگره خوب اگه نشه میریم نی نی میاریم