محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

به به مسافرت

1392/6/25 18:05
456 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

بعد از سال تحویل سریع رفتیم خونه باباجی بعد عمو حسین و عمو علی بعدم سریع اومدیم خونه حاضر شدیم وما هم همراه با خاله اعظم اینا راهی مشهد شدیمniniweblog.com.همه با یه ماشین رفتیم توی ماشین خیلی خوش گذشت.شما برای اولین بار بود این همه مدت توی ماشین بودی اما خیلی خوش سفر بودی اصلا اذیت نکردی با فرزانه و فاطمه بازی می کردیniniweblog.com.ساعت 12شب بود که رسیدیم مشهد مامانی اینا تا ما رسیدیم بیدار شدن یه کم با شما بازی کردن وبعدم خوابیدیمniniweblog.com.

صبح بعد ازخوردن صبحانه راهی زیارت حرم امام رضا شدیم خوش به حالت بار اولت بود می رفتی زیارت.

خیلی شلوغ بود اما خوش گذشت niniweblog.comشما هم پسر خوبی بودی واصلا اذیت نکردی.روز جمعه هم همگی با هم برگشتیم.

به به مسافرت

 

 

 

 

             من دارم میرم مشهد            

من تازه رسیدم خوابم میاد

 

 من تازه رسیدم خوابم میاد               

من مشهدی حسام شدم

من مشهدی حسام شدم

ای حال می ده بری بغل پسر خالتچشمک

چطوری پسر خاله

                     شکلک های محدثه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
25 تیر 91 12:38
ماشالا مامان مریم اسپند یادت نره.در ضمن وبت خیلی عالیه زود پیشرفت کردی