محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

اين روزاي ما

1392/6/25 16:09
826 بازدید
اشتراک گذاری

ماه پسرم:

توي ماه رمضان بعضي روزا خيلي خوب و آرومي اما بعضي از روزا ديگه مو به سر من نمي مونه از بس حرص مي خورم.

يه روز كه خيلي حالم بد بود همين طور كه جلوي تلوزيون دراز كشيده بودم شايد 5 دقيقه خوابم برد يه دفعه از خواب پريدم ديدم واااااااااااااااااااااي زلزله اومده تو خونه هيچي سر جاش نيست واز همه مهم تر اينكه لب تاپو پشت رو كردي تا زدم كه روشن بشه ديدم صفحه چپ و راستي شده گفتم محمد حسام بابا دعوات مي كنه!!!!! خيلي خوشمزه گفتي خودم درست مي كنم عزيزم. منو مي گي اينقدر خنديدم و بوست كردم كه نگو.

ديشب هم بابايي دعوات كرد گفت برو تو اتاق ديگه بيرون نيا. تو هم توي اتاق به تخت تكيه داده بودي. رفتم توي آشپزخونه و گفتم حسام بيا توي آشپزخونه. خيلي مظلومانه گفتي بابا دعوا مي كنه.گفتم نه مامان بابايي چيزي نمي گه بيا اومدي جلوي در اتاق و گفتي بابا آقاده ست(اجازه ست).شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

صبح كه مي شه تلفن رو دست مي گيري و مي گي: ادووووو (الو) 101.gif

بهت مي گم مامان جون پلو بيارم بخوري مي گي نه اوغ مي زنمSmiley.

بهت مي گم مامان جون بريم خونه ي مادر. مي گي قاقر(مادر) نه. خلاصه به زور ميريم. وقتي هم بريم ديگه نمي خواي برگردي با گريه برمي گردونيمتشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے.

                                  ماه پسرم،غنچه زيبا و خوشبوي من

                             انشالله هميشه سالم و شاد و موفق باشي

                 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
2 مرداد 92 16:44
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
محمدطاها
2 مرداد 92 17:26
--
سلام
میشه تو جشنواره نی نی شکمو به من رای بدین:
به دوستاتون هم اطلاع دهید فقط با یک پیامک خوشحالم کنید
لطفا کد 827 را به شماره 20008080200پیامک کنید
اینم عکسمه که تو وبلاگمه به آدرسه:
http://bia2.niniweblog.com/
باتشکر
محمدطاها شکمو
--

شرمنده پيام رو دير ديدم وقت تمام شده
حسام -کوچولوی آرزوها
2 مرداد 92 23:38
سلام ....
ماشاله گل پسرتون چقدر شیرین زبونه...؟؟!!
ما هم یه حسام کوچولو داریم که تازه یک ماهه شده ... خوشحال میشم به وبش سری بزنید ... در ضمن با تبادل لینک موافقم...


عزيزم آدرستون رو اشتباه نوشتيد دوباره برام آدرس بزاريد حتما پيشتون ميام
زهرا
3 مرداد 92 2:55
سلام وبتون خیلی جالبه به وب منم سر بزنید پشیمون نمیشید نظر هم راموش نشه لطفا


عزيزم آدرستون اشتباهه. واگرنه حتما مي اومدم
مامان سهند و سپهر
5 مرداد 92 10:09
اي جان چقده ناز صحبت مي كنه . واي خوردني شده حسابي. عزيزمممممممم . اجازه هم ميگيره