محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

تيب هاي نوروزي شازده بسرم

1392/6/25 16:17
944 بازدید
اشتراک گذاری

شازده ي ما امسال لباس هاي متنوعي داشت و هر روز يه دست لباس مي بوشيد. لباس اصلي ش هم هموني بود كه سر سفره ي هفت سين ازش عكس گرفتيم.

                                         امان از دست ماماناي تنوع طلب

        لباس عيد

                                                 شيرين زبون من

        لباس عيد

                                                       عشقمي توHeart Smile

         لباس عيد

                                                   خوش مزه ي منHappy Dance

       لباس عيد

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خواهر فرناز
15 فروردین 92 12:50
خواهش میکنم عزیزم ببخشید نخونده بودم خیلی ناراحت شدم امسال چه قدر همه میمیرند تا حالا 7-8 نفری را شنیدم فوت کردند تو را خدا مواظب خودتون باشید دوستون داریم خیلی زیاد چرا تقویم را اماده نکرد؟ به کی سفارش دادین؟ ببخشید فضولی میکنما
مامان رضا جونی
15 فروردین 92 16:15
وای چی عکسای نازی گرفتی
خواهر فرناز
15 فروردین 92 19:13
آخی چه بد شد اگه بخوای میتوانم جای عکس فرناز بذارم همون را براتون آماده کنم البته اگه دوست دارید راستی تا کی میخواین؟
خواهر فرناز
15 فروردین 92 20:02
اره درکت میکنم منم چاپشون کردم دادم به فامیل که میان عید دیدنی الان دیگه بی مزه میشه با این حال اگه کمکی از دستم برمیاد بهم بگو
بابا امیر
15 فروردین 92 22:06
با سلام و تبریک سال نو از اینکه به یادگاری های امیر سرزدید ممنون ماشالله به حسام خان برا خودش مردی شده عکس هاش به سنش نمی خوره ایشالله همیشه زندگی براتون عید باشه و خوش ضمناً اگر مایل به تبادل لینک هستید به بنده اطلاع دهید همواره پایدار باشید
سودابه
16 فروردین 92 1:44
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه انشالله .
در جوار رسول الله دعا گویتان بودم.
به زودی حالشون خوب می شه.



ممنون
مامان محمدرضا
16 فروردین 92 12:24
سلام خوبی عزیزم.ایشالا که سلامتی از هیچ خونه ای نره.عزیزم پسرم و دختر دایی های دو قلوش تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه میشه بیاین تو وبش یا به این آدرس برید و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدید ممنون از شما. http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مامان محمدرضا
16 فروردین 92 12:32
خانمی فراموش کردم بگم اسم محمدرضا رو باید تو حروف سین سید محمدرضا غفاری پیداش کنید و ساراو ثنا زنگیان هم یادتون نره ممنون از شما
مامان ماني جون
16 فروردین 92 16:10
اي جونم تيپ گل پسري رو ببوسش
الهام
16 فروردین 92 17:11
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد سال نو مبارک . . . البته کمی با تاخیر
لادن مامان مانی
17 فروردین 92 11:28
سال نو مبارک مامان حسام جون انشاله سال خوب و خوشی داشته باشین این گل پسر خوش تیپ رو هم ببوس.
فریبا مامان حسام
17 فروردین 92 14:27
سلام.عیدتون مبارک.
حسام خوش تیپ.
حسام شیرین.
نمکی
خیلی لباسات خوشگلن خاله.
خانومی سال خوبی رو داشته باشید به همراه خانوادتون.


ممنونم همچنين براي شما
مریم مامان سلما
18 فروردین 92 1:10
عزیزم همه تیپ هات قشنگن گل پسر البته خودت گلی که همه لباس ها بهت میان
مامان دوقلوها
18 فروردین 92 21:07
سلام عزیزم سال نو مبارک دوقلوهای من و پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم اگه بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
زهره مامان آریان
19 فروردین 92 7:43
خوشتیپ عیدت مبارک
مامان عاشق
20 فروردین 92 12:17
به به چه دوماد خوشتیپی داریممم
پرپرواز
20 فروردین 92 16:32
سلام خدمت شما دوست بزرگوار و پسر ماهتون ممنون که به وب من سر زدید و نظر دادید.بازم منتظر نظراتتون هستم.
مامان بهداد
23 فروردین 92 16:01
سلام. سلام. عیدتون مبارک. به به چه تیپی. چه عکسای قشنگی. مبارکش باشه. ایشالا تا آخر سال همیشه شاد باشه و به مهمونی و گشت و گذار و مسافرت. راستی ان شا الله که حال بیمارتون هم خوب شده باشه. با آرزوی شفای عاجل برای همه بیمارها. با آرزوی سالی سرشار از سلامتی آرامش شادی و عشق و موفقیت.
مامان ساجده
26 فروردین 92 18:27
بابا خوشتيپ
مژگان
15 خرداد 92 23:44
جیگرم چقد خوش تیپی