محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

تولد بابابی

1392/6/25 17:52
870 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم تولد بابایی رسیده.                                       

21شهریور تولد بابایی گلته منم شنبه رفتم خونه مامانی وبا خاله اعظم و عمه عصمت رفتیم صفاییه برای بابایی یه جفت کفش خریدم واز طرف شما براش یه تی شرت. دیروز هم کارای خونه رو کردم وعصری هم دو تایی تونو راهی خونه مادر کردم خونه رو تزیین کردم ،کیک درست کردم.

محصل+

ومنتظر موندم تا شما بیایید وقتی بابایی اومد تعجب کرد ومنم با چیزایی که درست کردم ازش پذیرایی کردم کیک خوردیم هدیه ها رو دادم زبانکده محصلوعکس انداختیمبرای شام هم رفتیم توی بالکن وبابایی برامون جوجه درست کردمحصل.خیلی چسبید.

همسر گلم تولدت مبارک ممنون برای همه زحمتایی که برامون می کشی.

            
.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

باران قلنبه
21 شهریور 91 17:44
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سودابه
22 شهریور 91 11:49
شهادت امام جعفر صادق بر تمام مسلمانان حق جو حق طلب تسلیت باد. الهی همیشه تو خونتون جشن و شادی باشه و زیر یک سف گرم و امن جشن تولد 200سالگی تون رو بگیرین چی گفتم
مامان و بابا
23 شهریور 91 17:25
مرسی از همه دلگرمی هات
زهره مامان آریان
24 شهریور 91 16:32
تولد بابایی مبارک.
تولد گل پسری هم نزدیکه.انشالله همیشه دور هم خوش باشید.

ممنونم ار لطفت عزیزم
✿●•٠· MELINA ·٠•●✿
24 شهریور 91 23:48
salam hesam joone golam akheeeyyy cheghadr webet nanase daste maman joonit dard nakone khoshmelam baese eftekhare linket konam ba eftekhar link shodi kooshooloo boooooooos
lمریم مامان سلما
25 شهریور 91 11:17
سلام حسام کوچولوی ناز نازی تولد بابا جون شما هم مبارک انشاالله 120 سال با تن سالم سایش با سر شما و مامان مریم باشه
حسام کوچولو
25 شهریور 91 15:48
حسام خان تولد بابات مبارک.
منو مامانم هم برای این 5 شنبه برنامه ریزی کردیم می خوایم برای بابام تولد بگیریم.
بابام 30 شهریوریه.


مبارکه انشالله خوش باشید