محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

تولد گل پسرم

1392/6/25 17:50
2,214 بازدید
اشتراک گذاری

                            

حسام کوچولو:یادش به خیر پارسال این موقع ها کم کم داشتم با فرشته ها خدا حافظی می کردم که بیام پیش مامان بابام...

از اون روز یک سال می گذره ومن دیگه برای خودم مردی شدم!!!!؛ٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔ

مامان:قربونت برم تولدت مبارک.چشم به هم زدیم وخدا رو شکر یک ساله شدی.خیلی شیطون شدی اما هنوز بی دندونی .

               

حسامم شیرینی زندگی من ،همه هست ونیستم،تاج سرم،گل پسرم،قلب طپنده زندگیم

                          ..........تولدت مبارک............

هیچ وقت لحظه شیرین مادر شدنم رو که تو بهم هدیه کردی رو فراموش نمیکنم،اون چشمای نازت و که به صورتم خیره شده بود ،صبوری و گریه معصوم لحظه تولدت رو واون لمس شیرین پیشونیت توسط لبهام رو هرگز از یاد نخواهم برد.

توی این یک سال چشم به چشمات دوختم وگوش به نفسهات سپردم تا عشقم رو بهت ثابت کنم.

فرشته کوچولوی من با اومدنت به خونمون طعمی شیرین تر از عسل به زندگیمون دادی وحالا میفهمم که چقدر جات تو زندگی دو نفره ما خالی بوده وهر لحظه که میبینمت از خودم میپرسم چراخیلی زودتر من وبابایی تو رو از خدا نخواسته بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو واسطه بودی که خدا به من کلی نعمت عطا کنه ومن بینهایت سپاسگذار هستم واز خدای مهربون میخوام که تو گل همیشه بهار منو در تمام مراحل زندگیت یاری کنه وهیچ وقت به حال خودت رهات نکنه وحافظ ونگهدارت باشه.آمین

چقدر جذاب ودلرباست وقتی میبینم که حاصل عشقم متولد میشه،میخنده،دندون درمیاره،غذامیخوره،بدون کمک ما میشینه وبلند میشه وبازبون شیرین کودکانه اش صحبتهای مفهوم ونامفهومی روبیان میکنه وهمه اینا رو از خدای بزرگی میبینم که من رو لایق مادر شدن وچشیدن طعم تمام این لذتها دونسته..............

خدایا تورا به خاطر تمام نعمتهات وتمام محبتهات شکرمیکنم ویک تشکر ویژه بابت آفرینش محمد حسام ومادر شدنم دارم وبینهایت شکرگزاریت میکنم که یکی از فرشتگانت را به امانت به من سپردی ومرا لایق این بندگی دانستی.

پسر نازم امیدوارم روزی مرد بزرگی بشی وباعث افتخار من وپدرت وایران زمین باشی وامیدوارم تمام مراحل زندگیت و با موفقیت سپری کنی.میبوسمت

خدایا فرشته من رو محافظت کن وبهش عمر باعزت وسلامتی عطا فرما.

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سحر مامان اهورا
18 مهر 91 12:43
تولد تولد تولدت مبارک....امیدوارم صد وبیست ساله بشی عزیزم


ممنون عزیزم
سحر مامان اهورا
18 مهر 91 12:45
سری هم به اهورا جون 5ماهه بزنین خوشحال میشم با هم دوست بشیم...
سودابه
18 مهر 91 14:07
تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارکاز طرف من و نوه گلم محمد متین. راستی لطفابرای عروسم دعا کنید
مامان مانی جون
19 مهر 91 10:35
تولدت مبارک گلم شرمنده که دیر شد الهی تولد صد سالگیتو زیر سایهء بابا و مامان جشن بگیری
مامان محمدرهام جون
20 مهر 91 12:56
تولد تولد تولدت مبارککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی عروسک نازم
منتظر عکسهای تولدت هستیم


ممنون چشم حتما
نایسل
20 مهر 91 13:27
حسينيه علي اصغر
20 مهر 91 18:25
قنداقه اش را بست، حالا اصغر آماده است سرباز آخر را خودش میدان فرستاده است از موج آغوش پدر تا اوج خواهد رفت از نسل ماهی های دریاهای آزاد است نه ضربت شمشیر می خواهد نه نعل اسب شش ماهه خیلی اربا اربا کردن اش ساده است تیر سه شعبه کار خنجر می کند اینجا سر، با همین یک تیر روی شانه افتاده است از رنگ سرخ آسمان پیداست اینجا هم سالار زینب امتحان را خوب پس داده است زینب که روی نیزه هفتاد و دو سر دیده است در کودکی تشییع مفقود الاثر دیده است شعر از زهرا بشري ======== سلام به ما هم سر بزنيد لطفا ياعلي اصغر
دل شكسته من
20 مهر 91 18:25
ياالله


ممنون که به ما سر زدید
امام عشق
20 مهر 91 18:25
سلام و درود
مامان عاشق
21 مهر 91 13:35
به به عجیج خاله تولدت مبارک گل پسر ایشالا صد ساله شی ایشالا سایه مامان و بابات هم بالای سرت باشه و هر سال برات تولد بگیرن
زهره مامان آریان جون
21 مهر 91 16:09
منتظر عکسای گل پسری هستیم.
مامان زهرا
21 اردیبهشت 92 16:31
مبارک باشه عسیسم
مهدیه
16 شهریور 92 17:50
سلام منظورتون همین پست با نام تولد گل پسرم با تاریخ 1/8/91 هست؟؟ عزیزم خاطره تون از روز تولد محمدحسام نازنین رو خوندم. اگه مایل باشین منتظر میمونم تا خاطره ی روز زایمان رو به سبک خاطرات ثبت شده در مادرانه و با مختصات ساعت تولد و نام بیمارستان و نوع زایمان و ... نگارش کنید و در مادرانه ثبت کنیم.