محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

وااااااای خونه خاله فاطی

1392/6/25 17:58
1,914 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه وشهادت حضرت علی .ني ني شكلك

دیشب شب احیابود شما نخوابیدی وبازی میکردی ونمی گذاشتی من وبابایی هم دعا بخونیم مفاتیحKoran رو از دست ما می کشیدی ومی خواستی ورق ورق کنی تازگی ا هم یاد گرفتی تا چیزی که دستته بهت می گیم بده بر می داری وفرار می کنی  قربونت برم خیلی خوشمزه فرار می کنی. باهر ترفندی بود دعا هامون و خوندیم وشما رو به زور  خوابوندیم وسحری خوردیم وما هم خوابیدیم.من تا ساعت 12 خواب بودم بعد بابایی رو خوابوندم پیشت ورفتم کارامو کردم ساعت 3بود بیدار شدی. زنگ زدم به خاله اعظم باهم رفتیم خونه خاله فاطی آخه افطار همه اونجان باعمو خیلی بازی کردی شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے وبرای خودت آتیش سوزوندی بعد هم فرزانه به زور خوابت کرد یک ساعت خوابیدی ودوباره پاشدی شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے نزدیک افطار سفره رو پهن کردیم وکم کم همه اومدن خیلی خوش گذشت بعد افطار هم خاله کبری وانسیه اومدن نی نی انسیه هم خیلی با نمک شده نزدیک 12 بود که اومدیم.

امروز خییییییلی خوش گذشت.خیلی وقت بود که این خاله از گیر مهمونی دادن در میرفت.

هلو انجیری میخورم

هلو انجیری

ادامه هلو انجیری خورون

                         ا

 امان از این پسر

                        ت

                      ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بردیا
21 مرداد 91 12:54
یاسمن
21 مرداد 91 23:02
سلام عزیزم. خیلی خوشحالم از آشناییت ماشالا چه گل پسر بامزه ای داری. ما تا قبل از اینکه بدونیم نینیمون چیه فکر می کردیم پسره و اسمشم حسام گذاشته بودیم ایشالا حسامت همیشه زنده و سلامت و زیر سایه پدر مادرش خوشبخت باشه.
marjan
22 مرداد 91 0:05
مامان ِحسام جون....این چه حرفیه؟به من چه یعنی چی خانمی؟؟؟؟
مخاطب خاص کسی بود که نباید وب منو پیدا میکردوپیداکرد.البته اشکالیم نداره
پیش منم بیاین
منتظر عکسای حسام ه
سلام ببخشید فکر کردم منظورت منم چشم ح