محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

عكساي قبل و بعد از حمام

1392/6/25 16:12
770 بازدید
اشتراک گذاری

عسل من:

ديشب بعد از اينكه رفتيم خونه ماماني و جمكران شما توي ماشين خوابت برد. من خوشحالснежинка از اينكه تو خوابيديNight.اومدم خونه و شير بهت دادم و گذاشتمت توي تختت. بابايي هم خوابيد منم داشتم وسايل سحر رو حاضر مي كردم كه يه دفعه ديدم داري صدام مي كني مامان مامان. دويدم و گفتم جانم. و ديدم به به چشمات تا ته ته بازه هر چي تلاش كردم كه بخوابي بي فايده بود و تا بعد از نماز بيدار بودي من كه ديگه از حال رفتم نمي دونم كي خوابيدي.

امروز داشتم بهت قدقد(تخم مرغ) مي دادم يه تكه شو با دست برداشتم بزارم توي دهانت بهم مي گي با دست نه نه نه نه.

امروز مي خوام عكساي قبل و بعد از حمام رفتنتconnie_36.gif رو برات بزارم.

                                                                دلام(سلام)

                           قبل و بعد ازحمام

                                                         دارم لباس مي پوشم

                           قبل و بعد ازحمام

                                                              ژست و حال كن

                          قبل و بعد ازحمام

                                                         لباسم و بديد بپوشم

                          قبل و بعد ازحمام

                                           چقدر سخته آدم بخوادكلاه سر خودش بزاره

                          قبل و بعد ازحمام

                                                            و حالا بعد از حمامYah

            بعد از حمام

                                                        تخت ه هاااااااSurprise

            اسباب بازي ا توي تخت

                                            من ديگه خسته شدم خوابم مياد

                                                 اودافظييييييييييي (خداحافظي)

          خواب

 

         куколка сердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцесердцекуколка

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خواهر فرناز
26 تیر 92 17:16
جیگرم عافیت باشه
زود بپوش سرمانخوری
عکسا مثل همیشه عالی بود
قدقد به بچه میدین؟قوقولی قوقولم میدین؟


آره بابا روش بشه ما رو هم مي خوره!!!!!!!!!! اما فقط يه قاشق
خواهر فرناز
26 تیر 92 17:17
عزیزم سلام ما به روزیم با 3تا پست جدید
خواهر فرناز
26 تیر 92 17:19
سلام عزیزم شرمنده باعث ناراحتیتون شدم وباعث شدم اون روزا را به یاد بیاری ببخشید وحلالم کنید خیلی براشون ناراحتم واز خدا میخواد هواشون را خیلی زیاد داشته باشه وقتی یادشون می افتم جیگرم کباب میشه به خدا اونا هم مثل خواهرای خودم با اینکه ندیدم دوست دارم وخیلی ناراحت میشم وقتی برای کسی اتفاق بیفته
محمد علی
26 تیر 92 17:59
قوربانت بشوم که چقدر نازیhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif
بهار مامانه برسام
26 تیر 92 18:41
چقدر ناز لالا کرده بعد از حموم یه استراحت لازمه
خیلی نازه این گل پسری
خدا حفظش کنه
خانمی یه سوال تویه تخت گل پسری یه صندلی خرسی هست میخواستم اگه میشه بگی از کجا تهیه ش کردی چه قابلیت هایی داره
ممنون میشم
گل پسری رو ببوس
خیلی ناز لالاکرده


سلام عزيزم اون صندلي موزيكاله.
من اونو از تهران خريدم چند وقت بعد كه رفتم براي پسر برادرم بخرم ديگه نداشت
بهار مامانه برسام
26 تیر 92 18:48
خاله جون من تویه جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم کدم 403 هست میشه زحمت بکشی بیای وبم و عکسم رو ببینی و اگه دوست داشتی بهم رای بدی خاله جون اگر لطف کردی و بهم رای دادی زحمت بکش بهم به مامانم بگو که هم ازتون یه تشکر درست و حسابی کنه هم اینکه تعداد آرا رو بدونه مرسی خاله جون دوست جونم رو از طرف من ماچش کن
مامان محمدرهام جون
27 تیر 92 15:14
گل راومد ازحموم سنبل دراومدازحموم


ممنون عزيزم
♥ نیم وجبی ♥
1 مرداد 92 18:06
عافیت باشه قند عسل
چقدر تو حوله بامزس
خوابیدنشووو ای جوونم


مرسي عزيزم
مامان فاطمه
2 مرداد 92 6:36
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


چشم حتما
تیلور
3 شهریور 92 15:24
خابید عزیزم


متاسفانه آدرستون رو درست وارد نكرديد تا منم بتونم به شما سر بزنم
تیلور
3 شهریور 92 15:30
وای وای وای وای


متاسفانه آدرستون رو درست وارد نكرديد تا منم بتونم به شما سر بزنم