محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

روز پدر

1392/6/25 16:15
639 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم برات بگم از اين روز زيباكه ما شادي نداشتيم:

امسال روز پدر براي ما خيلي سخت بود از طرفي ناراحت بوديم كه صبح روز عيد چطور خونه ي باباجي بريم و به كي تبريك بگيم؟ به جاي هديه براي باباجي بايد براش گل totalgifs.com flores-pequenas gif gif a-bouquet.gifمي خريديم و سر مزارش مي رفتيم و سخت تر از اون ديدن روي دو دختر بود كه هديه ي روز پدر رو براي باباشون گرفته بودن اما به باباشون نداده بودن. و اونا هم بايد مثل ما براي باباشون هديه گل totalgifs.com flores-pequenas gif gif magicflowers.gifمي گرفتن و سر مزارش مي رفتن.

واييييييييييييييييي كه چقدر سخت بود تحمل اين روز. اي خدا صبر بده اي خدا داغ دادي تحملش رو هم بده.

ديگه نمي تونم بنويسم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سودابه
6 خرداد 92 16:15
سلام.
همیشه غم و شادی با همند و روزگا نه بر وفق مرادمان خواهد گذشت.
چه کنیم که تا دنیا بوده یکی آمده و یکی رفته و نه آمدنها تنها برای ماست و نه رفتنها.

خدا صبرتان دهد .بسیار متاسف شدم.من رو هم در غمتان شریک بدانید عروسم مینا هم عرض تسلیت دارد حضورتان.
بقای عمر بازماندگان را از خدا خواهانم.
راستی این رفتنها عبرتی باشد برایمان تا از لحظات زندگی بهترین استفاده را بکنیم.
دوستت دارم عزیزم و بوسه ای از سر سلامتی برگونه ات می نشانم

ممنوم تسلاي دلم شديد مرسي

مامان سهند و سپهر
8 خرداد 92 8:27
سلام مامانی . خدا رحمت کنه رفتگانتون رو . بسیار متاسف و متاثر شدیم.چه کنیم که مرگ حق هست وباید پذیرفت. خدا به شما صبر و تحملش رو بده . روحشون شاد و در جوار رحمت الهی.


ممنونم عزيزم
مامان محمدرهام جون
9 خرداد 92 0:30
خدا بهتون صبر بده وروح گذشتگانتون رو قرین رحمت کنه


مرسي عزيزم
مامان هلنا
9 خرداد 92 8:02
خدا صبر بده به خونوادشون. حسام جونو ببوس


مرسي
♥ نیم وجبی ♥
10 خرداد 92 23:50
خدا بهتون سر بده واقعا خیلییی سخته درکتون می کنم


مرسي عزيزم
مامان محمد و ساقی
11 خرداد 92 0:59
سلام عزیزم ممنون که اومدین پیشمون خدا پدرتون رو رحمت کنهروحشون شاد باشه خدا به شما هم صبر بده
مامان محمد و ساقی
11 خرداد 92 1:01
شرمنده من درست متوجه نشدم فکر میکنم پدربزگتون بود.ببخش منو گلم به هر حال خدا رفتگانتون رو بیامرزه
مامان محمد و ساقی
11 خرداد 92 1:08
منو ببخش گلم چون آشنایی با شما نداشتم نمیدونستم خدا بیامرزتشون
مامان بهداد
13 خرداد 92 7:29
سلام دوست خوبم. خدا رحمت کنه عزیزای از دست رفته تون رو. ببخشید. من تهران هستم و مادر بزرگ بهداد بیمارستان بستری هستندو عمل شدند و توی این دو سه هفته حسابی اینجا درگیر بودم. ولی چند بار هم اومدم و خبرها رو توی وبتون خوندم اما هر چی اومدم که نظر بگذارم اینترنت قطع و وصل می شد و نشد. اگه دیر شد ببخشید.
الهی بمیرم. بچه هایی که توی روز پدر و مادر یکی شون رو ندارند خیلی بهشون سخت می گذره. خدا به همه تون صبر بده.


انشالله كه مادربزرگ بهدادجون هرچه سريع تر سلامتي شونو بدست بيارن و خوشحال بشيد
مریم (مامان آرینا)
13 خرداد 92 17:40
تسلیت میگم عزیزم خیییلی ناراحت شدم خدا صبرتون بده


ممنون از ابراز هم دردي ت
فریبا مامان حسام
30 خرداد 92 12:03
خدا رحمتشون کنه.
ایشالله همیشه تو زندگیتون از این به بعد شادی باشه


مرسي عزيزم