محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

محمد پارسا پرواز كرد

1392/10/2 0:13
2,774 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم

بهت تسليت ميگم محمد پارسا(نوه ي عمو حسين و عمو علي) بر اثر عارضه ي قلبي دردي كه از لحظه ي تولد با اون دست و پنجه نرم مي كرد، در سن 6 سال و 3 ماهگي، به سوي خدا پرواز كرد.

                    پارسا

محمد پارساي مهربان 
هرچند پریدن برایت زود بود 
حالا که فرشته ای شده ای در دل آسمان 
برای دل پدر و مادرت دعا کن 
من که با شنیدن پروازت 
احساس می کنم تمام دنیا را بر روی قلبم گذاشته اند 
وای به حال....

عزيزم از خدا بخواه آن صبری را که به زینب داد به مادرت هدیه دهد 
و آن صبری را که سید ساجدین امام سجاد (ع) گذراند به پدرت به ودیعه دهد
وای پارسا چه زود پریدی...

اگر اعصابتون خورد نمي شه بياييد ادامه ي مطلب و بقيه ي عكسا رو ببينيد:

            



عكساي محمد پارسا:

        پارسا

                  شايد وقتي اين عكس رو مي انداخته مامانش تو فكر شب عروسيش مي رفته

        پارسا

                                  خداياااااااااااااااااااااااااا چه حكمتي در اين اتفاق بود

        پارسا

                                       اين عكس براي عيده كه رفتيم خونشون

                   پارسا

                                                        شمال

                               پارسا

                                               اي خدااااااااااااااااااااااااااااااااا

                    پارسا

                                ببخشيد اگر ناراحتتون كردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان حدیثه سادات
25 آذر 92 23:47
خیلی ناراحت شدم چرا؟ بچه بیچاره؟ خدا به همگیتون مخصوصا مامان و باباش صبر بده. متاسفم بهت تسلیت میگم.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
براي دل داغدارشون دعا كنيد
مامان حدیثه سادات
25 آذر 92 23:48
کی این اتفاق افتاده؟ یهو مریضیش بدتر شد؟ خیلی ناراحت شدم مریم جون.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
نارسايي قلبي داشت. از بچگي. دكترا گفته بودن تا10،12 سالگي نگهش داريد بعد عمل كنيم. اما بر اثر يه سرما خوردگي قلبش بزرگ ميشه تا روي ريه رو مي گيره و دور تا دور قلبش رو عفونت مي گيره ديشب همين ساعتا بود كه تموم كرد پدر و مادرش غم عالم تو دلشونه باباش كه مثل ابر بهار گريه مي كنه فكر كن مرد با اين همه غرو بلند بلند و مدام گريه كنه. از طرفي حسام تب كرده دكترش وقت نداشت ببريمش. گيج خوابم اما مي ترسم بخوابم. دعا كن بچم مريض نشه
خواهرفرناز
25 آذر 92 23:53
تسلیت میگم روحش شاد ویادش گرامی[گل
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان آیدین
26 آذر 92 0:18
سلام خانومی تسلیت میگم خیلی خیلی ناراحت شدم اشک تو چشام جمع شده دارم مینویسم خدا به پدر و مادرش صبر بده .
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنونم عزيزم خيلي محبت كردي كه به ما سر زدي
مامان سهند و سپهر
26 آذر 92 8:00
سلاممممم ای وای چرا آخه . طفلک بچه . خیلی ناراحت شدم براش. حسام کوچولو به شما هم تسلیت میگم. خدایا به دل پدر و مادرش صبر عطا کن. فرزند دیگری هم دارند؟
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي گلم.نه تك فرزند بود
مامان کیاراد(آرزو)
26 آذر 92 8:53
وای خیلی ناراحت شدم.بهتون تسلیت میگم،خدابه پدرومادرش صبر بده!خیلی سخته...
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنونم عزيزم بله خيــــلي سخته
مامان رهام جونی
26 آذر 92 8:53
تسلیت میگم عزیزم واقعا ناراحت شدم.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان النا
26 آذر 92 9:39
گلم خیلی ناراحت شدم امیدوارم که خدا به قلب کوچولوی شما و قلب پر از درد مادرش صبر بده
مامان حسام کوچولو
پاسخ
انشالله
مامان بهداد
26 آذر 92 9:53
سلام عزیزم. الهی الهی . عزیز دلم!! اشک توی چشمام حلقه زده. خدایا حکمتت چی بود که آوردیش و به این زودی بردیش؟ پس پدر و مادرش چی میشن؟ ای خداااا. بهشون صبر بده. بچه ی دیگه ای هم دارند یا تک فرزند بوده؟ دوست عزیزم به شما هم تسلیت میگم. امیدوارم که سنگینی ماه صفر تمام شود و از این به بعد برایتان برکت و شادی و خوشی باشد. منو در غمتون شریک بدونید. راستی مواظب حسام کوچولو توی این شلوغ پلوغی و هوای سرد باشید. ببوسیدش حسام عزیزم گلمو.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
قربون محبتت ببخش ناراحتت كردم. چشم مراقبش هستم
خاله پارمیدا
26 آذر 92 11:12
خیلی ناراحت شدم فقط دعا میکنم خدا به پدر مادرش صبر بده همین امیدوارم ما رو در غم خودشون سهیم بدونن
مامان حسام کوچولو
پاسخ
قربونت عزيزم
مامان محمدرهام جون
26 آذر 92 11:16
وااااااااای خدای من چه غم انگیز،خدا به پدرومادرش صبر عظیم عنایت کنه
مامان حسام کوچولو
پاسخ
انشالله
نازنین
26 آذر 92 12:05
الهی قربونش برم من. خیلی خیلی ناراحت شدم. خدا انشاا.. به پدر و مادرش صبر بده و هرچی زودتر یه کوچولوی دیگه بهشون بده. به شماهم تسلیت میگم.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
انشالله
مامان مهزيار
26 آذر 92 14:11
خيلي سخته،چه امتحان سختي خدا خدايا آرامش و صبر رو به مادر و پدر پارسا هديه كن سعي كنيد حسامو از شرايط دور كنيد .
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنونم از همدرديتون .حسام هنوز خبر نداره براشون دعا كنيد
مامان حدیثه سادات
26 آذر 92 14:18
خدا انشاالله به داد مادر و پدرش برسه.. خدا انشالله صبرشون بده
مامان حدیثه سادات
26 آذر 92 14:19
مریم جون توی این هیر و ویر حسام یادت نره حتما ببرش دکتر.. خودت نمیتونی بده مامانی یا اعظم ببرنش دکتر پهلوانی. میخوای من بیام ببرمش؟تعارف نکن
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنونم از همدرديتون . براشون دعا كنيد
مامان ایلیا
26 آذر 92 15:41
وااای خدا باورم نمیشه بمیرم من برای پدر و مادرش فقط براشون دعا میکنم که خدا یه صبر بزرگ بهشون بده. خیلی ناراحت شدم
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ببخشيد ناراحتتون كردم.
مامان بردیا
26 آذر 92 17:30
وای خدای من.... خدا به پدر و مادرش صبر بده
مامان حسام کوچولو
پاسخ
بله انشالله
مامان سارا
27 آذر 92 0:45
مریم جون خیلی ناراحت شدم انشالا خدا به پدر و مادرش صبر بده خیلی غم بزرگیه.حسام جونم خاله تسلیت
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي خاله الهام
شايان
27 آذر 92 7:31
خداي من .... بغض تو گلومه و تموم موهاي تنم سيخ شده.... خدا برا كافرش هم نخواد همچين چيزي رو... خيلي سخته و حتي تصورش وحشتناكه.... خدا به همه بخصوص بابا و مامانش صبر بده....
مثل هیچکس
27 آذر 92 11:36
آخی بمیرم برای پدر ومادرش که چی میکشن ،بهتون تسلیت میگم ایشالا غم آخرتون باشه. خدایا خودت به خونواده داغدارش صبر بده تا بتوننن با این داغ بزرگ کنار بیان واین مصیبت رو نصیب هیچ پدر ومادری نکن .
مامان ساجده
27 آذر 92 14:36
وااااي الهي بميرم انشاالله خدا به پدر و مادرش صبر بده عزيزم به شما هم تسليت ميگم ممنونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 آذر 92 16:33
وحشتناکه الن اون پدر مادر بیچاره دران چه کار میکنن خدایا بهشون صبر بده خیلی تلخ و درد اوره برای بچه با هزار تا عشق زحمت بکشی و بزرگش کنی این طوری پر پر شه بهتون تسلیت میگم عزیزم بیشتر هوای مادرشو داشته باشید خیلی درد بزرگی رو دلشه که هیچ چیز تو دنیا نمیتونه تسکینش بده تنهاش نزارید [نگران
مامان حسام کوچولو
پاسخ
خيلي سخته براي ما كهيه كم دوريم زجر آوره واي به حال پدر و مادرش
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 آذر 92 8:56
وای خدا تسلیت می گم مامان خدا به خانوادش صبر بده
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنون از هم درديتون. انشالله هميشه شاد و خندان باشيد.
mamanenini
28 آذر 92 12:55
سلام عزیزم ماهم خیلی متاثرشدیم.خدارحمتش کنه. خدابه بازماندگانشو نی نی ناز شما صبر بده. خیلی خیلی متاسف شدم.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از هم درديتون. انشالله هميشه شاد و خندان باشيد.
مامان ایلیا
28 آذر 92 15:31
سلام مامانی. دیروز با بابای ایلیا رفته بودیم 20 متری شهید بهشتی یهو یه پراید سفید از جلومون رد شد که پشت شیشه ش یه عکس بزرگ از محمد پارسا زده بودن واای یهو خشکم زد و اشک تو چشام جمع شد خیلی حالم گرفته شد...
مامان حدیثه سادات
28 آذر 92 17:49
حسام بهتر شده؟؟؟؟؟ نه هنوز تبش قطع نشده
مامان ایلیا
29 آذر 92 1:28
وااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااا
مامان حسام کوچولو
پاسخ
چي بگم
مامان حدیثه سادات
29 آذر 92 2:02
نمیدونم چه حکمتی بوده مریم جوون. فقط میتونم از خدا برای پدر و مادرش و بقیه اطرافیانش طلب صبر کنم. محمد پارسای عزیز که واقعا پرواز کرد و رفت پیش خدا. پیش فرشته ها.. طفل معصوم بوده و حتما تا موقعی که مادر و پدرشو وارد بهشت نکنه خودش وارد نمیشه.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
اما تا اون روز اينا چه عذابي مي كشن
مامان حدیثه سادات
29 آذر 92 2:04
کمی آویشن را در آب بریزید چند قل زد کمی عسل به آن اضافه کنید در استکان بریزید و اگر لیموی تازه دارید کمی بهش اضافه کنید. ملین-مقوی-خلط آور و ویروس کش است. انشالله خوب میشوند. این کار رو حتما برای حسام انجام بده.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
چشم حتما
مهسا
29 آذر 92 13:15
مامان شهراد
29 آذر 92 14:06
عزیزم تسلیت میگم ایشالا غم آخرتون باشه.خیلی ناراحت شدم. روحش شاد ویادش گرامی
مامان حسام کوچولو
پاسخ
خيلي ممنون
مامان هدیه
29 آذر 92 19:26
موهام به بدنم سیخ شد خدا بهتون علی الخصوص پدر و مادرش صبر بده واما دوست عزیزم:شب یلدای خوبی داشته باشین
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامی یلدا و سروش
30 آذر 92 0:05
حس خیلی بدیه خدا به پدر و مادرش صبر بده.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
بله متاسفانه
مامان یسنا
30 آذر 92 10:29
خیلی متاسف شدم. خدا به پدر و مادرش صبر بده.خییییلی ناراحت شدم. خییلی سخته خدا واسه هیچ پدر و مادری نیاره .به شما هم تسلیت میگم.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي عزيزم
مثل هیچکس
30 آذر 92 10:33
پاییز ثانیه به ثانیه میگذرد ،یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای پاییز برایت آرزوهای خوب دارد ،یلدا مبارک
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي به همچنين
مامان مانی جون
1 دی 92 12:42
آخی خدا به همتون صبر بده خیلی ناراحت شدم خدا به داد دل پدر مادرش برسه
مامان حسام کوچولو
پاسخ
براشون دعا كنيد
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 92 15:35
خدا به پدر و مادرش صبر بده کنار اومدن با این امتحانها و حکمت خدا یه جورایی غیر ممکنه
مامان حسام کوچولو
پاسخ
بله همين طوره
مامان خمبل و فنقول
2 دی 92 17:05
آخی بیچاره پدر و مادرش. بیچاره خانواده و فامیلش. بیچاره دوستاش خدا به همه تون صبر بده خیلی ناراحت شدم
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنون از ابراز هم درديتون
مامان مائده و مهدیار عسلی
2 دی 92 18:09
سلام من که واقعا ناراحت شدم و نمیدونم باید چی بگم.فقط امیدوارم خدا بهشون صبر بده.تسلیت من رو از صمیم قلب پذیرا باشید مرسي عزيزم انشالله هميشه شاد باشي
مامان عاشق
11 دی 92 15:41
خدا بهشون صبر بده ،غم بزرگیه
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنونم عزيزم