محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

13 ماهگی گل پسرم

1392/6/25 17:45
419 بازدید
اشتراک گذاری

                             قند عسلم 13 ماهگیت مبارک.

عزیزم بازم چشم به هم گذاشتیم و یک ماه دیگه گذشتfest09.gif .وتو یک ماه بزرگتر و یک عالمه شیطون تر

شدی.

اگر بخوام از کارهایی که می کنی بگم باید تا صبح بنویسم اما برات به بعضی هاش اشاره می کنم:

دیگه خودت روی پاهات می ایستی. چند قدم بدون کمک راه می ری. الکی گریه می کنیniniweblog.com تا قبول کنم کاری که دوست داری انجام بدی .بهت می گم بابا شکری چکار می کنه مثل بابا سرفه می کنی.آنچنان با سرعت چهار دست و پا میری سمت چیزای که دوستشون داری که یه موقع ها چپ می کنی. از پله خودت می ری بالا و خودت پایین میای.همین طور از تخت. همه رو بوس می کنی بعضی وقتا هم براشون بوس پرت می کنی. به همه چی آویزون می شی و جای انگشتای کوچولو ت همه جا هست میز تلوزیون که اصلا تمیز نمی مونه و هزار تا کار دیگه که باور کن وقت نوشتن شو ندارم.

فقط می تونم بگم که دل از همه می بری.همه دوستت دارن.

                       Flower اما من و بابایی یه جور دیگه دوستت داریمFlower .

 یه چیز خنده دار هم از خودم برات بگم .هنوزم باورم نمی شه که مامان شدم آخه گاهی وقتا به تو

می گم خاله.

عااااااااااااشقتم خوشگل من.

اینم یه کیک خوشگل به مناسبت 13ماهگیت:

                                 http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ                     http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

امیدوارم همیشه سالم و تندرست و شاد باشی.

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ساجده
20 آبان 91 18:07
عزیزم سیزدهمین ماهگردت مبارک متین هم مثل حسام جون شیطونه انقدر پشت سرش شیشه و میز تلوزیون تمیز کردم که دیگه خسته شدم تمیزی بردار نیست امیدوارم همیشه سالم باشن واین شیطنتهاشون شیرینه حسام جون رو
مامان ماني جون
20 آبان 91 19:03
مبارکت باشه گلم
قربون جای انگشتات برم که همه جا هست

خدا نکنه خاله جون مهربون
خاله الهام مامان سارا
20 آبان 91 23:32
سلام خاله جون.سلام مریم جون.ببخشید به موقع خودم میزنگم.قند عسل 13 ماهگیت مبارک .http://www.doniya.ir/uploads/120862900612.jpg
زهره مامان آریان
20 آبان 91 23:35
13 ماهگیت مبارک. منم تا مدتها به آریان میگفتم خاله میز تلویزیون ما هم همین مشکل رو داره چپ کردنش خیلی باحال بود.
مادر خانومی
21 آبان 91 0:24
سلام مامان خانوم. تولد سیزده ماهگی گل پسرتون هم مبارک . صد ساله بشه زیر سایه الله.مرسی که به ما سر زدید. چه خوب حسام شما و بهداد من دو هفته با هم اختلاف سن دارند. با کمال میل لینکتون کردم.


منم با افتخار لینکتون کردم. خوش اومدید.
زهره مامان آریان
22 آبان 91 15:07
د غلذر ق5 د تهخ
این جمله بالا رو پسرم براتون نوشت


قربون دستای خوشگلت برم قلمبه من این نوشته برای من یعنی تمام محبتت.دست گلت درد نکنه
الهام
22 آبان 91 18:26
به به مبارك 13 ماهگي ناز پسر بووووس واسه لپاش


ممنون خاله مهربون
مامان حدیثه سادات
23 آبان 91 13:01
سلامممممممم حساااام جونم.تولد سیزده ماهگید مبارک.انشاالله صد و بیست ساله بشی.بووووس.


ممنون گل من
زهره مامان آریان
23 آبان 91 18:44
زهره مامان آریان
23 آبان 91 18:45
خدا کنه همیشه سالم باشن و خرابکاری کنن تا اینکه مریض بشن و مظلوم. اونجوری جیگر آدم آتیش میگیره.
مامان سهند و سپهر
24 آبان 91 7:39
سلام . 13 ماهگی گل پسری مبارک باشه . من که تلویزیون و از دسترسشون دور کردم ! فقط از دور می تونن گاهی تماشا کنن
مامان عاشق
24 آبان 91 15:51
سلام مریم جونی ممنون که نگرانم بودی مامانم اینا از مکه اومده بودن منم همش اونجا بودم وقت نکردم بیا نت الان تازه رسیدم وب دخمل رو اپ کردم میام پیشت
مامان عاشق
24 آبان 91 16:28
به به مبارک باشه 13 ماهگی گل پسر
ایشالا کیک 13 سالگیت بعد هم کیک 130 سالگیت


ممنونم خاله مهربون
فریبا مامان حسام
25 آبان 91 0:25
آقا حسام 13 ماهگیت مبارک.
قدم زدن و ایستادن و بوس کردن و همگی هم مبارک

حسام من هم پست جدید داره.خوشحال میشیم بیای پیشمون.


ممنونم عزیزم
مامان عاشق
25 آبان 91 10:23
فعلا دارم سیسمونی شو کمکم میچینم
کامل که چیدم عکس هاشو میطترم و خبرتون میکنم


منتظرم
مامان محمد طاها
25 آبان 91 12:09
سیزده ماهگیت مبار خاله.....
با اجازه لینکتون کردم!


خوش اومدید
مامان ماني جون
25 آبان 91 16:11
زهره مامان آریان
25 آبان 91 23:57
کجایی پس؟کو پست جدید؟
میدونی چند بار میام و همین پست رو می بینم؟؟؟


ببخشید
marjan
26 آبان 91 3:55
سیزده ماهگیت مبارک خاله! انشالله 130 سالگیت خصوصی داری مریم جون
marjan
26 آبان 91 14:14
خصوصیییییییییییییی
سحر مامان اهورا
26 آبان 91 20:36
مبالک باشه 13ماهگیت
باران قلنبه
27 آبان 91 14:27
مامانی نیستی کجایییییییییییی
عموی محیط بان
7 آذر 91 16:19
با سلام خدمت مامانی و بابایی نی نی گل اگه میشه یه سری به وبمون بزنید و درمورد کارمون نظربدین و درصورت امکان کمکمون کنید. ممنون این دسته گل واسه نی نی نازتون