محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

درد دل مادرانه

1392/6/25 17:45
421 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

اینو برات می نویسیم تا وقتی بزرگ شدی بخونی و بدونی که  ما تو را با عشق و محبت بزرگ کردیم تو هم چند روز زندگی را بر ما سخت مگیر:

اگر در هنگام صحبت با تو مطالبی را زیاد تکرار می کنم حرفم را قطع نکن و به من گوش کن.

هنگامی که تو خردسال بودی من یک داستان را برای تو بارها وبارها می خواندم تا تو به خواب بروی.

اگر نمی توانم خودم لباسهایم را بپوشم صبور باش و زمانی را به خاطر بیاور که من ساعت ها از عمر خود را صرف اموزش همین موارد به تو کردم.

هنگامی که ضعف مرا در تکنولوژی جدید می بینی با نگاه تمسخر آمیز به من نگاه نکن.

من به تو چیزهایی آموختم چگونه بخوری،چگونه لباس بپوشی و چگونه با زندگی مواجه شوی.

هنگامی که پاهای خسته ام به من اجازه راه رفتن نمی دهند دستانت را به من بده همانگونه که در کودکی اولین گامهایت را به کمک من برداشتی.

اگر روزی به تو گفتم نمی خواهم بیش از این زنده باشم ناراحت نشو روزی خواهی فهمید که من چه می گویم.

تو نباید از اینکه مرا در کنار خود می بینی احساس غم،خشم و ناراحتی کنی، تو باید در کنار من باشی و مرا یاری دهی همانگونه که من تو را یاری کردم تا زندگیت را آغاز کنی.مرا یاری کن در راه رفتن.

مرا با عشق و صبوری یاری ده تا زندگی ام را به پایان ببرم.

من نیز پاداش تو را با لبخندی که همواره داشته ام ،خواهم داد...........

 

                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سودابه
18 آبان 91 13:43
سلام مامانی عید شما هم مبارک رمز رو تلگراف کردم برات
مریم مامان سلما
19 آبان 91 16:50
سلام عزیزم مطلب قشنگی برای گل پسرت نوشتی امیدوارم بچه هامون وقتی بزرگ شدن رفتار های عاقلانه ای داشته باشن و ما سر بلند کنن


انشالله
سحر مامان اهورا
20 آبان 91 9:10
متن خوبی بود ...هم به مامیگه هم به بچه هامون...اول خودمون باید این موارد رو با والدینون رعایت کنیم تا اونا هم الگو بردای کنن...شاید متنتو تو وب بزارم البته با اجازه یشما ........ببوس گلپسری رو
سحر مامان اهورا
20 آبان 91 9:13
خیلی متنت خوب بود ..اگر اجازه بدی میخوام تو وب پسرم بزارم.....حسام جونی رو ببوسسسسسسسسسس


بفرما خوشحال می شم
خاله و عمه بچه ها
20 آبان 91 15:22
سلام عزیزم متشکرم که قدم به کلبه ما گذاشتی من هم شما رو لینک میکنم تا همسایه و دوستان خوبی برا هم باشیم. راستی هزارماشالا نی نی گلی داری خدا حفظش کنه. چشم به راهت هستم یا علی
مامان ماني جون
20 آبان 91 19:06
عشق است درد دل مادرانه ات الهی که بچه هامون عاشق بار بیان و بهمون عشق بورزن
مامان هدیه
21 آبان 91 23:13
سلام مامان عزیز....خیلی قشنگ بود خدا حسام کوچولو رو برات نگه داره...انشاله فرزندی صالح برات باشه
مامان بی تاب
24 آبان 91 20:37
سلام .اصلا غصه نخور از این مامان به این خوبی یه فرزند خوب تربیت میشه.تو خیلی مهربونی


قربونت. اما من برای خودت ناراحتم
مامان حدیثه سادات
11 مهر 92 14:16
سلام متنت خیلی جالب بود. اگه اشکالی نداره تو وب سادات بزارم؟؟


نه عزيزم بزار