محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

گودباي ماي بي بي

1392/7/26 23:36
465 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم

بالاخره روزايي كه ازشون مي ترسيدم دارن مي رسن.

من حاضرم روزي چند بار ماي بي بي تو عوض كنم اما دشوارياي از ماي بي بي گرفتنت رو نكشم. خيلي سخته.اما چكار كنم چاره اي نيست.

و ما قراره از فردا بريم خونه ماماني براي اجراي اين پروژه ي عظيم.

دوستاي گلم ما يه چند روزي نيستيم برامون دعا كنيد تا موفق بشيم.

                                                متين گلم در سفر به شمال

        متين

                                              چه حالي مي ده آب بازي

       متين

                      به چي فكر مي كني دايي حميد به شيطونياي متين آقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

       متين

                                                       بفرماييد چاي    

       متين

                                           قربون اون بلال خوردنت برم من
      متين

                                          اينم گل پسر من منتظر بلال

               حسام

                                                  بفرماييد لب تاپ

                لب تاپ

  38

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان یاسمن و محمد پارسا
27 مهر 92 1:28
ایشالاه موفق میشی مامان من که هنوز همت نکردم پارسا را از مای بی بی بگیرم


خيلي سخته
مامان شهراد
27 مهر 92 11:05
ایشالا موفق بشی عزیزم



مرسي
مامان مهزيار
27 مهر 92 11:18
قربونت برم دلم ضعف رفت عكساتو ديدم حسام گلم
حتما آدرسو ميفرستم
خوش باشيد


مرسي
خواهرفرناز
27 مهر 92 20:35
مریم جونم سلام
ایشالا این پروژه به زودی با موفقیت انجام شود
متین کیه ؟هر چی فکر کردم نفهمیدم هی نگاه کردم من وبلاگ حسام را باز نمودم پس چرا عکس متین گذاشتن!
شما میتوانید ماهم منتظر خبرای موفقیتتون هستیم


پسر برادرم
مامان کیاراد(آرزو)
28 مهر 92 17:36
امیدوارم به راحتی این پروژه رو انجام بدین!


ممنونم
مامان رهام جونی
28 مهر 92 17:38
ایشاا...که زود تموم شه این پروژه ی سخت وراحت شین.من که خیلی وقته از راحت شدم.


خيلي سخته
مامان بهداد
29 مهر 92 16:53
سلام مامانی.
خداقوت. ان شاا... که انجام این پروژه با موفقیت به اتمام برسه.
یه ماچ محکم از پسز طلا بکن و بزن به حساب ما.
منتظریم تا هم از کنکور پوشک گیرون بیرون بیایید و هم ما از تجربیاتتون استفاده کنیم .
موفق باشید.


مرسي گلم حتما تجربياتم رو در اختيارت مي زارم . با اين پسري كه من دارم پر از تجربه شدم
خواهرفرناز
30 مهر 92 13:52
مریم جونم پروژه به کجا رسید؟


بد نيست اما تا خودش بگه پدر منو در مياره
خواهرفرناز
1 آبان 92 7:59
سلام مریم جونم
همه بچه ها همین طورن ولی ایکاش میذاشتی هوا گرم تر بشه بعد از پوشک میگرفتیش چون هوا مخصوصا این چند روز سرد شده مدام باید ببریش دست شویی بشوریش سرما میخوره
ممنون خبر دادین
واقعا فکر کردم وبلاگ را اشتباه رفتم
میبوسمتون



من از عيد تصميم داشتم از ماي بي بي بگيرمش اما همش درگير بودم. فكر كردم اگر صبر كنم تابهار خيلي دير باشه.
عكس برادرم و پسرشه
خواهر فرناز
3 آبان 92 21:27
سلام

ممنون از حضورتون

منم این عید سعید فرخنده را بهتون تبریک میگم

ببخشید دیر شد

مریم جونم حسابی برای حسامم دعا کردم بهتر شد؟



خيلي ممنون عزيزم
زهره مامان آریان
4 آبان 92 0:04
موفق باشید.



مرسي
مامان حدیثه سادات
4 آبان 92 10:48
مرسی گلم لطف داری. پرده باید برای همه جا بگیرم. اینجا هوا خیلی سرده چند درجه باشهر تفاوت داره. ما چند روزه تو اتاق سیداحمد بخاری روشن میکنیم
خواهرفرناز
4 آبان 92 15:16
حسامم بهتری؟


ممنون
بهار
4 آبان 92 16:50
قالب وبلاگ سفارشی برای کوچولوی عزیزتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com