محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

بازي وبلاگي

1392/6/25 16:11
896 بازدید
اشتراک گذاری

يه  بازی وبلاگی... 

اگر ماهی از سال بودم ..... دی

اگر روزی در هفته بودم ..... جمعه

اگر عدد بودم ....5

اگر نوشیدنی بودم ..... يه شربت خنك خنك

اگر ثواب بودم ...... آشتي دادن

اگر درخت بودم .... بيد مجنون

اگر ميوه بودم..... يه هلوي توپولي

اگر گل بودم ..... نرگس

اگر آب و هوا بودم ..... معتدل اما بيشتر روبه خنكي بره

اگر رنگ بودم ..... ليمويي

اگر پرنده بودم ..... يه گنجشك كوچولو

اگر صدا بودم ..... صدای يا كريم(كبوتر)

اگر فعل بودم .... شاد بودن

اگر ساز بودم ..... پيانو

اگر عضوی از بدن بودم ....قلب

اگر بخشی از طبیعت بودم .... آبشار

اگر یه حس بودم ....  حس قشنگ عشق.

ممنون از مريم جون مامان بهدادي بابت دعوت به اين بازي

منم به رسم بازی از دوستانم:

مامان ترنم  کوچولوی عزیز

مامان امير علي و ايلياي عزیز

و مامان يلدا و سروش عزيز دعوت میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی ارمیا وروجک
28 تیر 92 19:09
سلام.ارمیا جون به همراه پسرخاله ی گلش در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کدهای 603 و 713 .محبت کنید و این دو کد رو با فاصله به 20008080200ارسال کنید.ممنون از مهربونی تون. لینک عکسا: علی جون http://www.niniweblog.com/images/festival92/713.jpg ارمیا http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg