محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

مسابقه

1392/6/25 16:25
456 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز به یک مسابقه دعوت شدم اطلاعات کمی دارم اما براتون می نویسم.

مامان هدیه جون منو به این مسابقه دعوت کرده،باید علت ساخت وبلاگ پسرم رو بگم و سه نفر رو هم معرفی کنم:

اولین دلیلم ثبت خاطراتی که شاید بعدها کمتر در ذهنم بمونه تا برای پسرم تعریف کنم .عاشقانه هایی که در زندگی سه نفره مون اتفاق می افته.شادی ها و غمهایی که با هم داریم. وخلاصه ثبت هر آنچه که زیباست.

دومین دلیلم هم پیدا کردن دوستانی که کم و بیش مثل خودم هستند.تا با شادی هاشون شاد و با غم هاشون غمگین باشم.

و اما معرفی 3 دوست:

با عرض معذرت از همه دوستای گلم من مجبور به انتخاب 3 تا از مامانای گل هستم بازم از همه عذر می خوام.

1-مامان سارا جونم که منو با نی نی وبلاگ آشنا کرد.

2-مامان امیر بهداد عزیز.

3-و خواهر فرناز  جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نیم وجبی
19 بهمن 91 16:56
این روزا پستامون عین هم شده هممون دعوتیم
خواهر فرناز
19 بهمن 91 19:34
مامانی ممنون که ما را دعوت کردین
میشه لطف منید بنویسید خواهر فرناز
آخه مامانم فقط بیننده وبلاگه
ممنونم


چشم حتما
مامان بهداد
20 بهمن 91 11:14
وااااااااای. خدای من. خاله کلی شرمنده کردی مارو . واقعا مرسی که منو قابل دونستی. شما هم برای من دوست خوبی هستی. دوستتون دارم. حسام کوشولو رو ببوسش. مرسی
مامان بهداد
20 بهمن 91 11:23
سلام خاله. راستی آدرس این وبی که این مسابقه رو برگزار کرده به منم بده تا منم شرکت کنم.مرسی
مامان بهداد
20 بهمن 91 11:25
بازم من اومدم. یه سوال ؟ حسام جونی چند تا دندون داره؟ دیگه راحت و بدو بدو راه میره؟ کامل راه افتاده؟ از تاتی تاتی تا راه افتادن کاملش چقدر طول میشکه؟ بازم میسی.
مامان محمدرهام جون
23 بهمن 91 12:47
خاله فرانک(مامان ارشیا)
23 بهمن 91 23:16
سلام.... پسر ناز و دوست داشتنی دارین


ممنونم شرمنده آدرستون صحیح نبود که من هم به عرشیا جون سر بزنم
مامان هدیه
24 بهمن 91 14:32
سلام مامانی...انگار بدجور سرگرم کارای عید هستین...دیر به دیر آپ میشین...دلمون براتون تنگیده


چشم انشالله به زودی با دست پر میایم
خواهر فرناز
24 بهمن 91 19:05
همه مامانا را دعوت کردم که اشتباه بزرگی بود نباید همهشونا دعوت میکردم ما را رسما دعوت نکردی ما باید اصل مسابقه را بدونیم و..... انگار ...... دعوتشون کرده