محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

10ماهگی نی نی

1391/5/18 2:35
539 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   

سلام گل من

عزیز دلم یک ماه بزرگتر شدیniniweblog.com، یک ماه شیطون ترniniweblog.com،یک ماه دیگه این دنیای رنگارنگ رودیدی .همیشه آدم بزرگا دوست دارن به بچگی شون بر گردن niniweblog.comاما شما بچه ها دوست دارید بزرگ بشیدniniweblog.com.

خیلی کارها رو یاد گرفتی و انجام می دی مثلا دستت رو بالا می بری وسلام می دی. وقتی کسی رو می بینی بهش دست می دی.خیلی سریع چهار دست وپا راه می ری.خیلی محکم دست می زنیniniweblog.com.چپزی که دستته می گم بده بهم میدی وخیلی چیزای دیگه.

همه وهمه دوستت دارن، اما من وبابایی عاشقتیمniniweblog.com .دیشب افطار خونه باباجی بودیم مادر مارو یاد پارسال انداخت بهت می گفت پارسال این موقع کجا بودی؟پارسال ماه رمضون من تقریبا هفت ماهه شما رو باردار بودم . یادمه مامانی همش می گفت بعد از ماه رمضون می ریم سیسمونی می خریم.یادش به خیر....

خلاصه که خیلی برای من وبابات دلبری می کنیniniweblog.com.ما هم که می میریم براتniniweblog.com.

انشالله یه روزی جشن تولد ده سالگی واگه زنده بودم صد سالگی تو برات بگیرمniniweblog.com.

واقعا وقلبا می خوامت ملوسک منniniweblog.com.انشالله که همیشه لبخند رو لبات باشهniniweblog.com.

راستی امشب خونه عمو امیر وفردا شب هم خونه حوری خانم افطار دعوتیمniniweblog.com.

                                        

عزیزم ده ماهه شدی

ده ماهگی

ده ماهگیت مبارک

ده ماهگی

گلم رو مبلش

روی مبلم

نیافتی......

نیافتی

 

          شکلک های محدثه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره مامان آریان
17 مرداد 91 15:23
10 ماهگیت مبارک.
حالا مامانی کو تا شیطونی؟؟؟تازه روز خوشته:ممنون از لطفت می دونم عزیزم بچه ها با اذیت اشون بزرگ می شن
مامان سارا
17 مرداد 91 15:49
سلام گلم.سلام مریم جون.خوبی خاله جونی حسام گلم.مامان مریم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوست دارم یه عالمه.قند عسل ده ماهگیت مبارکایشالا 120 ساله شی خاله جونی.
زهره مامان آریان
18 مرداد 91 4:20
تو اخرین عکس چه ژستی گرفته بلا
مامی محمدمهدی
18 مرداد 91 11:04
دهمین ماهگردت مبارک عزیزم


ممنونم
محمد متین پسردایی
26 مرداد 91 16:09
سلام
امروز اومدم تو وبلاگت خیلی قشنگ بود


ممنونم خوشگل من