محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

9 ماهگی نی نی

1392/6/25 18:04
734 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

9ماهگیت مبارکniniweblog.com

این ماه بردمت پیش دکتر پهلوانی niniweblog.comوزنت7.500بود. به نظرت برای یه بچه 9 ماهه خوبه؟niniweblog.com

اصلا از وزن وقدت راضی نبود می گفت فقط دور سرت رشد کرده داروی تقویتیniniweblog.com برات نوشت تا بهت بدم.بازم خیلی جوش کردم اما چه فایده... دکترniniweblog.comهم قبول کرد که خیلی شیطونی.

من رفتم توی رختخواب

 

من رفتم توی رختخواب

خوش به حالت چه خواب نازی

لالالایی لالالالایی

پسر دایی م اومده خونمون

پسر دایی م اومده خونمون

دعوا دعوا

دعوا دعوا

یکی منو ببره

تخت خواب

دوربین وبده

دوربین وبده

من وعروسکام

من وعروسکام

                                                       niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرسام
25 مرداد 91 4:57
جانم چه گوووگووولی خوابیده.