محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

8ماهگی نی نی

1392/6/25 18:04
776 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من 8ماهگیت مبارک.niniweblog.com

پسرم داری کم کم بزرگ میشی و روز به روز شیرین تر.والبته شیطون تر.دیگه برام دست میزنی بابا niniweblog.comکه بغلت میکنه رو شونه م میزنی ومثلا صدام می کنی.صدا ها رو سعی می کنی در بیاری niniweblog.comبرات بعضی غذا رو درست میکنم وبه زور و خیلی کم می خوری niniweblog.com.وقتی می برمت سر یخچال ذوق میکنی niniweblog.com.اما هنوز با نی نی دایی دعوا نمی کنیniniweblog.com.نهایتش اینه که موهای همدیگه رو می کشید.شبا ساعت 12می خوابیniniweblog.comوصبح ساعت10بیدار می شی.اما اصلا به کارای خونه نمیرسمniniweblog.com.مگر شبا که بابا niniweblog.comخونه باشه و شما رو نگه داره.

حالا عکسای این ماهت رو ببین :

من وپسر دایی م

من وپسر دایی م

بفرما رو مبل من....

بفرما رو مبل من...

چشماموووو....

چشماموووو..

 اقای شاکی

ما رو....

                                                                                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)