محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

شيرين زبوني هاي آقا حسام

1393/1/3 20:46
1,600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

خوشگلكم خيلي شيرين زبون شدي و با شيرين زبونيات دل همه رو مي بري.

چند وقت پيش خاله فاطي برات يه آدم آهني خريد. بعضي روزا كه با تلفن باهاش حرف نمي زدي تا بهت مي گفتم خاله مياد آدم آهني رو مي بره مي اومدي و باهاش حرف مي زدي يه روز خاله گفت اگه نمياد حرف بزنه ميام آدم آهني رو مي برم بدون لحظه اي درنگ گفتي بياد ببره ملت (منت) مي زاره ما رو ميگي :تعجب

من و بابايي از خنده روده بر شديم.

يه شبم كه خونه ماماني بوديم با فاطمه ي خاله اعظم حسابي بازي كردي داشتيم از اونجا مي اومديم كه فاطمه از خستگي تو رو بغل نكرد كه بياردت گفتم فاطمه بچه رو بيار گفت: خاله خسته م. منم وسايل دستم بود نمي تونستم بغلت كنم. خودت دنپايي هاي توي حياط ماماني رو پوشيدي و گفتي خودم ميام ملت(منت) مي زاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خلاصه كه روز به روز با نمك تر مي شي. وبا شيرين زبونيات دل همه رو مي بري.

          

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان شهراد
5 فروردین 93 0:36
[ماچ
مامان محمدرهام جون
7 فروردین 93 13:05
بلبل شیرین سخن دوستت دارم
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي خاله ي مهربون
مامان حدیثه سادات
21 فروردین 93 19:59
حالا دیگه به ما هم ملت میزاری و بوس نمیدی آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان خمبل و فنقول
23 فروردین 93 22:51
مامان خمبل و فنقول
23 فروردین 93 22:51
من مرده ی عزت نفستم خاله جوووووون
مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 8:56
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان حدیثه سادات
10 اردیبهشت 93 1:55
اینجا هم نظر داده بودم که!!!!!!!!!!!!!!1 منم دیگه نظراتو تایید نمی کنم
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مي زارم عزيزم غمت نباشه