محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

فندق مامان حسام کوچولو

يه شب بد

1392/10/19 1:58
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم

امشب دستم بريد خيلي وحشتناك. روي انگشت شصتم. اومدم همبرگر يخ زده رو با چاقو از هم جدا كنم چاقو فرو رفت توي دستم. وااااااااااااااااااااااااي دلم از حال رفت.

به اندازه ي 10 تا بخيه بريده. اما دكتر برام چسب بخيه زده شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  انشالله كه خوب بشه اما گفته اصلا تكونش نده.

دوستاي گلم من چند روزي براي استراحت مي رم خونه مامانم. ببخشيد اگه جوابتون رو نميدم.

دعا كنيد دستم زودي خوب بشه.

 

 

                 

پسندها (1)

نظرات (23)

مامی یلدا و سروش
19 دی 92 16:39
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 16:40
وای بلا به دور باشه. انشاالله که خیلی زود بهتر بشین
مامان حسام کوچولو
پاسخ
انشالله از دعاي شما
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 دی 92 17:04
وای مامان بلا بدورایشالاه بهتر میشی مامان
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي گلم
حسام و سهند
19 دی 92 23:41
سلام عزیزم ایشالله که زودتر خوب شی
مامان حسام کوچولو
پاسخ
ممنونم
خواهرفرناز
20 دی 92 20:56
وای مریم جون دلم ریش شد ایشالا زود زود خوب بشی منم این چند روز خیلی بلا سرم اومد از بریدگی کوفتگی و..... مواظب خودتون باشین بووووووووس
مریم مامان دونه برفی
21 دی 92 13:13
خدا بد نده خانمی امیدوارم هرچه زودتر دستتت خوب بشه . مراقب خودت باش عزیزم.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي مريم جون
مامان شهراد
22 دی 92 23:43
سلام عزىزم اىشالا زودترخوب شه منتظر خبراى خوب هستم
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي گلم
مامان بهداد
23 دی 92 10:57
سلام. ای وااااااااای الهی بمیرم. چی شدی خواهر؟؟؟؟؟ بلا به دور باشه. نبینم درد و ناراحتیت و .... ایشالا که زودتر خوب بشید. خوب شدی بیا و بهمون خبر بده. من دعا می کنم که هر چه زودتر جوش بخوره و خوب بشه.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي عزيزماز دعاي شما زود خوب شدم
خواهر فرناز
24 دی 92 11:48
سلام اومدم هتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر بهترین؟نگرانتم ایشالا زود زود زود خوب بشی
مامان حسام کوچولو
پاسخ
قريونـــــــــــــــــــــــــــت
مامان ماني جون
27 دی 92 12:47
الهي هر چه زود تر خوب شي البته الان ديگه خوب شدي ببخش دير اومدم تولدت هم با تاخير مبارك شاد باشين
مامان حسام کوچولو
پاسخ
قربونت عزيزم
مامان خمبل و فنقول
30 دی 92 2:28
واااااااااااااااااااااااااای
مریم مامان دونه برفی
2 بهمن 92 11:50
سلام گلم .میشه یه لحظه بیای و به من رای بدی ممنون میشم.
پارمیدا
2 بهمن 92 12:39
سلام دستت خوبه الان خواهر؟
مامان حسام کوچولو
پاسخ
قربونت عزيزم
مامان بهداد
2 بهمن 92 17:16
مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلام خوبید؟ دلم شور زد؟ هنوز از منزل مامان جان نیومدید خونه؟ دستتون بهتره؟حسام خوشگله خوبه؟ فرصت کردی یه خبری بدید . نگران شدم. الهی که خوب باشید.
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 11:30
مامان کجای حالتون بهتره
مامان حسام کوچولو
پاسخ
خدا رو شكر
خواهرفرناز
8 بهمن 92 15:17
مریــــــــــــــــــــــــــــم جون سلام نمیخوای از خونه بابابرگردی؟ دلمون پوسیدترکید بیا دیگههههههه
مامان حسام کوچولو
پاسخ
چشم اومدم
مامان بهداد
9 بهمن 92 15:54
سلام. آخه کجایی مامان خانم. واقعا نگران شدم. خیلی وقته که نیستید. و خبری ازتون ندارم. عزیزم یه خبری به ما بده. من خیلی بهت سر زدم و نبودی. امیدوارم که در کنار خانواده خوب و خوش و سلامت باشید. حسام جانم و ببوس.
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي مريم جون
مامان برديا
11 بهمن 92 13:05
چه وحشتناك ايشالا زود خوب بشي
خواهر فرناز
13 بهمن 92 1:16
خوشحالم اومدی ومشکلی نیست بیاوبنویس برامون
مامان حسام کوچولو
پاسخ
مرسي عزيزم
سودابه
13 بهمن 92 22:06
سلام و صد سلام دخملم خوبین الحمدالله. ال وعده وفا ببین نازنینم اومدم بازدیدتون رو پس بدم البته لی لی چون هنوز پام جوش نخورده موندم اگر جوش نخوره به هر جهت مادر که باشی حتی اگر وبلاگی همیشه دلت برای بچه هات می تپه و هر جور شده میری خونه اشون ولو با یک پا و لی لی دوستتون دارم بسیار زیاد خیلی ممنون که مدام جویای احوالم بودی عزیزم
سودابه
13 بهمن 92 22:08
بمیرم الهی چرا مواظب نیستی دختر بهترین کار همین چسب بخیه است که جاش هم نمیمونه قبلا امتحانش رو رو دست من پس داده اومدی وب خبر از حالت بهم بده مامانی
مامان محمدرهام جون
15 بهمن 92 1:53
وااااااااااااااااااااااای عزیزم امیدوارم دستت خوب خوب شده باشهببخشید دیردیدم
مامان حسام کوچولو
پاسخ
خواهش مي كنم
سودابه
16 بهمن 92 18:57
سلام عزیزم بدینوسیله از شما و نی نی نازتون برای شرکت در جشن تولد آقا مانی نوه دلبندم دعوت به عمل می آید امید است با تشریف فرمایی خود رونق جشنمان را دو چندان کنید. منتظر قدوم سبزتان هستیم. اسپیکر ها روشن